Vyzkoušeno – Sally Hansen Miracle Gel

 

Ahoj všichni!

Dnes tu mám dojmy z vyzkoušení nových laků na nehty Miracle Gel od Sally Hansen. Těšila jsem se na ně od loňského léta a až letos v lednu konečně dorazily do českých drogerií. Mám tedy potřebný top coat v černé lahvičce a jeden barevný lak Pink Tank č. 220. Laky by měly mít efekt gelových nehtů, vytvrdnout bez UV lampy, vydržet 14 dní – psala jsem o tom už dříve.

Teď tedy moje dojmy z nanášení a výdrže laku. Nejdřív jsem nanesla jednu vrstvu barevného a krytí bylo dostatečné, takže jsem druhou nedávala. Než jsem nalakovala desátý prst, první už byl suchý. Mám pocit, že tento typ laků schne líp než ty z klasické řady Salon Manicure. Štěteček je klasicky plochý, dobře se s ním manipulovalo, jak je u SH laků zvykem. Chvilku jsem přeci jen počkala – asi pro dobrý pocit, a pak jsem začala lakovat bezbarvou vrchní vrstvu z černé lahvičky. Snažila jsem se přetáhnout ten barevný lak, jakoby barvu zabalit do průhledné vrstvy (po zkušenosti se Shellacem a domácími gelovkami, kde je tohle nutnost). Byla jsem docela překvapená, že se vrchní vrstva vsákla nebo vypařila nebo nevím, co udělala, ale nešla vůbec vidět. Čekala jsem, že na nehtu uvidím klasickou gelovou vrstvu, která bude barvu chránit. A nedočkala jsem se. Nebyl rozdíl mezi nehtem  nalakovaným jen barevným lakem a nehtem nalakovaným i vrchní gelovou vrstvou. Jedinou výhodu vidím v tom, že se tím nedostavil pocit „těžkých“ nehtů, který po nalakování více vrstev laků mívám. Ale to je malé plus. Druhé překvapení jsem měla při nanášení horní vrstvy – stírala se růžová barva. Průhledný štěteček byl najednou lehce narůžovělý od první barevné vrstvy. A na několika nehtech jsem si barevný lak dokonce „vydřela“, jak jsem přelakovávala a snažila se horní vrstvu nanést v dostatečné vrstvě. Nevím, jestli jsem mezi lakováním měla déle počkat nebo bylo opravdu potřeba dvou barevných vrstev, abych se neprodrala až na nehet? Posuďte sami… Já už do další barvy nepůjdu. Jediné, čeho nelituji, je, že tuto růžovku doma nemám a moc se mi líbí :-).

Další věcí, která mě hodně zajímala, byla výdrž. Vydrží 14 dní? Slibovaných 14 dní mi vydržel jen Shellac, ale ty zničené nehty, které jsem pak dávala půl roku do kupy, ty mi za to nestály. Tady bohužel nečekejte ani ten týden. Mně to vydrželo hezké jen 4 dny. Odlakovávala jsem teda po šesti, ale styděla jsem se za to, že mám ošoupané konce nehtů. Možná kdybych to nechala šoupat déle, vyrobím si pěknou francii :-).

Můj verdikt: #tonechcete

Zkusili jste tyto laky? Napište mi vaše dojmy.

A mějte krásný pátek, i když je třináctého 😉

P.

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Vyzkoušeno – Sally Hansen Miracle Gel

  1. Luciankah napsal:

    Tak ma zkusenost je uplne stejna. Take se mi pri nanaseni top coatu zabarvuje stetecek a vydrz je slaba. Perfektne nalakovane 2 dny, po 4 uz nic moc a 6. den uz jsem se stydela a odlakovala. Mam doma asi 10 barvicek, nastesti jsem je nekupovala, to by bylo zklamani. Dam jim jeste sanci, zkusim barvu ve 2 vrstvach, kazdopadne s gelovymi laky Sally Hansen, ktere se „zapekaji“ v lampe se to neda srovnat, ty opravdu vydrzi i tech 14 dni.

  2. Martina Fraňková napsal:

    Pavli, dík za recenzi. Tak nějak jsem si říkala, že to nebude vončo .

  3. Katka napsal:

    Díky za zkušenost Pavli a za ušetřené penízky. Plánovala jsem na ně vyrazit do DM, zůstanu věrná CND vinylux :o)

  4. Sedmi napsal:

    Náhodou jsem je obdivovala na cvičení 🙂 asi zkusím taky

  5. Tak to jsem ráda, že jsem do nich nešla. Nemám dobrou zkušenost ani s obyčejnými laky od Sally H, tak mě ani tyto nelákaly vyzkoušet:((

  6. Petra napsal:

    Ja som veľmi spokojná , jednoducho sa nanáša, treba dat 2vrstvy laku a treba byt trosku trpezlivá a vydržať aj hodinu kým poriadne zaschne a potom sa nezafarbi ani štetec z top coatu. Ja mam momentálne nechty 7. Deň a to bez jednej chybičky (okrem toho ze som si zarezala nožom do nechtu pri krajani no aj tak sa nezačal odkupovať ) . Osobne si myslím ze aj keby vydržal týžden a nie dva tak je to skvele obyčajný lak mi vydrží jeden deň a to stojí cca 3€. Takze idem do dalších farieb:-)

  7. Magda napsal:

    Ahoj, já mám tedy opačnou zkušenost. Nehty se mi krásně lesknou, vydrží týden bez problémů. Opravdu to chce dát 2 vrstvy, možná se barva stírá i že sis neodmastila nehty. Mám 9 barev a hodlám přikupovat.

  8. Karolina napsal:

    Proto se maji davat dve vrstvy barevneho laku jinak se stira

  9. Irena napsal:

    Ahoj holky já mám už asi deset barev a jsem moc spokojená dávám dvě barevné vrstvy a pak jednu vrchní a vydrží mi krásné týden a dělám s nimi vše.

  10. Eva napsal:

    Ahoj, já mám opačnou zkušenost, vrstvy barevného dávám dvě a přes to bezbarvý a krásné mi vydržejí týden (což u jiných laků nemám šanci, to mám během dvou dnů ošoupané a zralé k lakování). S těmito laky jsem naprosto spokojená, a přesto, že rukama dělám opravu vše (věčné mytí nádobí, vytírání podlahy apod) drží opravdu perfektně. 🙂

Zanechat Odpověď

