Melissa – voňavé boty

Ahoj všichni!

Letos jim asi neodolám. Už nějakou dobu si je prohlížím na internetu a vloni v létě jsem si je u kamarádky zkusila a byla jsem nadšená! Z čeho? Z gumových balerín Melissa. Boty nejsou žádná novinka, v Čechách se dají koupit už nějaký ten rok, spousta lidí je má, jen prostě mně se nějak vyhýbaly nebo já jim… Tak letos bych jedny tyto měkkoučké baleríny chtěla. Otázkou je, jaké…  Měly by se mi hodit k novým jarním kalhotám (viz Instagram) k bílým tričkům a tmavě modrým džínům i kalhotám, šedým kardiganům… a ke zlatému kardiganu a zářivě růžovému psaníčku a k taškám s monogramem… pár kousků jsem si předvybrala tady :-).

Které se líbí vám? Máte doma nějaké gumové baleríny? Budu ráda za vaše tipy.

Mějte se krásně!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Melissa – voňavé boty

  1. Alizia napsal:

    Pájo, taky o nich uvažuju! A vidělas tu kolekci pro děti? Ta je boží ♥

  2. Sedmi napsal:

    mela jsem loni crocsy a je to super. kdyby mi je kocky nerozkousaly…

  3. Sobi napsal:

    Pokud můžu doporučit, tak se zajdi podívat přímo do showroom Bella Brutta. Bella Brutta má výhradní (teda dříve měla) zastoupení Melissa u nás. Ultra girl jsou hodně povedený model na takové to lítání s kočárkem ideální 🙂 Ale pozor, ty měkoučké byly pouze loňské se srdíčkem (lego), ty tvé vysněné takové nejsou. Ovšem já mám doma už 20 párů a určitě letos svou sbírku o nějaký kousek navýším. Hezký den, Sobi.

  4. Magda napsal:

    Tak mne se vubec nelibi ta dirka na spicce.. ale vubec:) Ovsem ty prvni zlate s masli jsou prekrasne!!!!! M.

  5. Bára napsal:

    Ahoj, dírka ve špičce se mi taky nezdá, ale nějaké z nové kolekce si určitě vyberu… všechny Mel, které mám jsou krásné a pohodlné, rozhodně vyšší kvalita než Crocks, myslím, že se nemůžeš splést… B.

  6. Eva Krejčová napsal:

    Vypadají fakt hravě 🙂 Já si říkám, jestli by se mi v nich nepotila noha. Tady jsem četla, že gumové boty nejsou nic extra zdravého. http://magazin.svetbot.cz/10-gumove-boty-jsou-stale-v-mode-ale-jaka-jsou-rizika-jejich-noseni.xhtml
    A to chodím v kroxech celé léto… 🙂

Zanechat Odpověď

