Beauty Note – Clarins True Radiance

Ahoj všichni!

Dnes tu pro vás mám moje dojmy z rozjasňujícího makeupu True Radiance od Clarins (dá se koupit třeba tady). Mám ho už nějakou dobu a s článkem jsem čekala, až si na sebe trochu zvykneme. Ne, že by mi neseděl, ale nechci psát recenzi po týdnu používání. Aktuálně mám spotřebovanou půlku balení a už by to chtělo malé shrnutí. 🙂

Nebojte, nebudu se rozepisovat dlouho. Obal vidíte… (u popisků obalů se u recenzí hodně bavím :-)) Dávkování je pumpičkou, jedno zmáčknutí stačí na aplikaci prsty i štětcem. V posledních týdnech používám k nanášení štětec Zoeva 104 Buffer a je to pro mě takový malý obřad :-). Makeup trochu pudrově voní, což nevyhledávám, ale nijak mi to tady nevadí. Lancome voní víc. Konzistence je příjemně krémová, krásně se roztírá, nedrhne, nežmolkuje, nedrolí se, nezasychá při roztírání. Nanášení je prostě fajn. Krytí má střední, na sjednocení tónu pleti víc než dostatečné, na zakrytí kruhů pod očima stačí a když je na pleti větší problém nebo stroupek, použiji navíc korektor. Každým rozetřením se přibližuje barvě pleti. Samozřejmě je potřeba si koupit co nejpodobnější odstín, ale když jej zkouším na ruce nebo na tváři, nejdřív jde vidět jeho barva a pak se jakoby sjednotí s mojí barvou pleti a jde vidět jen projasnění. Makeup je rozjasňující, ale přesto nezvýrazňuje rozšířené póry (nebo že bych je už rozšířené neměla?) 😀 Dávám si přes něj transparentní fixační pudr – rozjasnění je pořád hezky vidět. Při použití barevného osmihodinového pudru ze Sephory se barva makeupu a „glow“ ztratily. Takže s průhledným fixačním pudrem jsou dobrá dvojka. Když jsem makeup začala používat, dostala jsem pár komplimentů na pěknou pleť a mladší vzhled :-).

Jediné omezení tohoto makeupu u sebe vidím v nošení přes léto. Na mojí smíšené pleti se rozteče, bez fixačního spreje to nepůjde. Mám jednu zkušenost z hodně přetopené místnosti, kde se mi začal nepříjemně lesknout obličej a měla jsem pocit krémové masky. Takže budeme kamarádi maximálně do konce jara. Suchá pleť ho možná snese celoročně.

Teď v zimě mi ovšem sedí jako „prdel na hrnec“ a jsem ráda, že jsem ho letos objevila. Vůbec nevím, proč jsem se doteď rozjasňujícím makeupům vyhýbala…!

Jaké používáte makeupy? Máte zkušenost s tímto rozjasňujícím kouskem? Dejte mi vědět ;-).

Mějte krásný den!

P.

IMG_1414

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Beauty Note – Clarins True Radiance

  1. Alizia napsal:

    JJ super kousek! Já ho ještě kombinuju s jeho bráškou Everlasting Foundation, ten víc kryje, takže krytický místa překrývám ještě s ním, jinak super 🙂

  2. Martina Fraňková napsal:

    Takže ho potřebuju! Já to tušila :). Já děkuju za článek, moje Visa má však zas nějaký připomínky typu Nevytahuj mě nahou ven a nikam mě nestrkej. P.S. U popisu obalů se většinou dost bavím . Např. Produkt je zabalen v papírovém obalu, který je vyroben z papíru :). Hezký den, Pavli!

  3. Sobi napsal:

    Mně voní! Miluji všechny makeupy od Clarins a jejich vůni. Ale raději mám asi Dior Star…

  4. Leona napsal:

    Asi bych ho potřebovala, recenze je přesně pro mne😀.Pěkný článek👍

  5. Hana napsal:

    Moje karta tě má v tuto chvíli ráda, zkoušení tohoto odkládám k podzimku 😉

  6. Adéla napsal:

    Moc moc děkuju za super recenzi, už dlouho sháním nový makeup a teď mám jasno. Tak trošku jsem ale tušila, že tenhle bude přesně pro mě 🙂 jdu pro něj! 🙂

  7. Sedmi napsal:

    Já jsem ráda, když stihnu bb krém… Ale tenhle vypadá dobře a clarins můžu, tak možná… A časem to bude chtít určitě, nějak ta pleť není co bývala…

Zanechat Odpověď

