Jaro ve městě

Dobré ráno!

Dnes mám pro vás netradičně fotky outfitu… To je tak, když se sejdou kamarádky v sobotu na oběd… No tak jsme se i vyfotily, no 🙂

Chtěla jsem po delší době zase vytáhnout bílý kabát, protože jsem byla konečně bez dětí, a taky látkové kalhoty, protože mám slim džín za tu zimu v kozačkách už plné zuby. Venku bylo nádherně, tak se dalo vydržet i v balerínkách a s holými kotníky. Velká šála je pro mě samozřejmost v jakémkoliv ročním období.

Sobota byla tedy ve znamení dámské společnosti, později odpoledne ještě s dětmi na hřišti a v neděli jsme byli na krásné dlouhé procházce v Zoo.

Jak jste se měli o víkendu, užívali jste si sluníčka?

Mějte krásný začátek týdne!

P.

Paja_1 Paja_6 Paja_4

Paja_3

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Jaro ve městě

  1. avespasseri napsal:

    Ta první fotka je úžasná :-)))
    No, já měla v práci v pá a so školení… nahnali jsme si sice v pátek a v so ráno hodiny a skončili právě kvůli počasí dřív, ale zrovna ta sobota tady nebyla nic moc. A v neděli byl den blbec, takže má představa, že vyrazím ven, vzala za své. Zato jsem se z něj krásně poučila a že už nikdy nebude hezký den, o tom pochybuju :-))) Už se na nějaký těším :-))) Dnes má zrovna být :-)))

  2. Martina Fraňková napsal:

    To jsou nádherný fotky!!! A sluší ti to moc, což jsem ti koneckonců už řekla in natura 🙂

  3. Leona napsal:

    Neskutečně ti to sluší😻😻😻😻.V sobotu jsme obědvali už na zahradě, bylo to bezva!A v neděli celá rodina na zimáku a celý den pěkně😀.

  4. Hana napsal:

    Kočka! Všechno ti padne jak ulité! Já bych teda holé kotníky odskákala nějakou chorobou…

  5. Katka napsal:

    Pavli sluší, moc!!! Takhle vypadá mamina dvou kluků, super :o))

  6. Aneta napsal:

    Bozi boziiiii 🙂 slusi Ti to a ty kalhoty jsou uplne super 🙂

Zanechat Odpověď

