Štětce Zoeva

Ahoj všichni!

Na Instagramu už byly fotky nových štětců, teď tedy moje zkušenost s nimi :-). Na začátku února jsem si uvědomila, že potřebuji nové štětce na líčení. Vzniklo to tak, že jsem se líčila pomocí Meteoritů a se starým štětcem nešlo nic nanést ani vidět, jen se okolo mě zaprášilo. No a když jsem staré štětce na konci týdne prala, vzala jsem je kritickým okem a vznikla potřeba koupit štětce nové. Ty staré byly vypelíchané, rozčepýřené, pichlavé. Přeci jen jsem je měla více než 3 roky a používala denně.

Nejprve jsem chtěla jen novou sadu na tvář, ale když jsem začala brouzdat na stránkách značky Zoeva, moje potřeba se velice rychle rozšířila i na štětce na oči :-). A proč Zoeva? Protože jsem o těchto štětcích četla jen samou chválu a protože má dobré ceny. To mi stačí. Vybírala jsem na můj vkus dlouho, radila se s kamarádkami, které štětce mají, a dělala si svůj seznam.

Tady jsou moji noví malí pomocníci:

102 – Silk Finish

104 – Buffer

106 – Powder

109 – Luxe Face Paint

110 – Face Shape

128 – Cream Cheek

142 – Concealer Buffer

220 – Luxe Grand Shader

222 – Luxe All Over Shader

227 – Luxe Soft Definer

231 – Luxe Petit Crease

Štětce s bílo černými vlákny mám v sadě Vegan Face Set, ostatní s bílými štětinami jsem dokupovala samostatně. Snažila jsem se ujasnit si, jaké přípravky používám a jaké štětce k nim budu potřebovat. Podle toho jsem si vypsala konkrétní kusy a následně hledala sadu, která by se nejvíce podobala mému výběru. Používám je všechny. Jsou nádherně hebké, každý je skvěle vyvážený, dobře svázaný, zatím z nich po měsíci používání vypadl jeden jediný chlup. Každý je jiný a svůj účel plní skvěle. Nejradši mám Buffer k nanášení tekutého makeupu a nejvíc mě překvapil Powder Brush – bála jsem se, že je málo huňatý, ale pracuje se s ním výborně a pudr nanáší v lehké vrstvě. Novinkou je pro mě štětec na kontury – Face Paint, předtím jsem kontury dělala tím tvářenkovým. A moc ráda je všechny peru :-).

Jaké máte doma štětce na líčení? Zkusili jste štětce Zoeva?

Dejte mi vědět a mějte krásný den!

P.

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Štětce Zoeva

  1. avespasseri napsal:

    Štětce… jo, vzpomínám… to je ta věc, se kterou jsem si hrála jako malá :-))))) Když jsem si hrála na maminku :-))))))
    Ale obávám se, že se tomu budu asi muset začít věnovat. Když jsem večer přišla ze cvičení, má dcerka sledovala na youtube tutoriál jakési holčičky o líčení na Monster Highku. Asi bude chtít tu velkou sadu stínů a velkou sadu štětců :-))))))

    • To je hned 😂 tak namalovat se muze podle tutorialu a mas klid 😉

      • avespasseri napsal:

        Jo, jo… ona je samostatná. Možná bych jí mohla tu sadu koupit… a pak překvapit tatínka. Ten by zíral na namalovanou holčičku 🙂
        Znáš tu story o tom, jak jsem se naposledy fakt namalovala, fakt decentně… rozbila u toho na letišti v Ruzyni flašku srílanského bílého rumu (taková škoda!)… a můj budoucí manžel mi pak řekl: „Tak vyšla z letiště docela pohledná, štíhlá žena… ale strašně zmalovaná“ :-)) Tak jsem se na malování vykašlala, jen občas, když jsem u rodičů, najdu ty staré rtěnky, co jsem si kdysi kupovala :-))

  2. Sedmi napsal:

    Aves, ten tutorial ted sjizdela nedavno May taky 😀 a pak jsem ji musela venovat svoji nevyuzitou sadu stetcu od Avonu a vystrachat barvy na oblicej a sla to taky zkusit… a Lilly pak pochopitelne vydyndala moji druhou sadu stetcu, stejne ted nestiham a vali se mi to tady… Mno… to je tak, kdyz mate dve holky 😀
    BTW vubec jsem netusila, ze tekuty makeup se nanasi stetcem? To funguje jak? A to pak musis pokazde vyprat ne? Asi bych potrebovala taky nejaky tutorial 😀

Zanechat Odpověď

