Zelená sukně

Dobré ráno!

Přípravy na jaro zasáhly i můj šatník. Letos jsem si pořídila velkou zelenou sukni! Není to položka ze základního „desetikusového šatníku“, ale i tak se bude dát dobře nosit a kombinovat. Těším se, až si ji vezmu večer, když půjdeme s mužem do města na drink ;-). I když je sukně výrazná a v délce do půli lýtek, přijde mi dobře kombinovatelná – k lodičkám i k balerínám, s přiléhavým tričkem nebo volnějším trikem s obrázkem či nápisem ledabyle zastrčeným za pas, s růžovým psaníčkem, na které se letos hodně těším, s malou kabelkou… a vypasovaným sáčkem.  Už ať je teplo!

Na fotkách je moje kráska. Kupovala jsem ji v Choies a přišla asi za 2 týdny od objednání. Velikost naštěstí odpovídá mírám uvedeným u produktu, tak mi sukně v pase krásně sedí. Už ani nepamatuji, kdy jsem naposled kupovala oblečení po internetu. Tento nákup tedy vyšel :-).

Co vy a nákupy po internetu? Kupujete si i oblečení? A sedí vám nebo je často vracíte? Co máte nového na jaro?

Mějte se krásně!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Zelená sukně

  1. Sedmi napsal:

    hezká 🙂 chtělo by to spodničku, takovou tu naškrobenou alá 50. léta…

  2. BabetaRuns napsal:

    Taky se mi libi!! Pekna!!!

Zanechat Odpověď

