Beauty Note – Kosmetika Moje

Dobré ráno!

Dnes mám pro vás recenzi produktů z mojí nedávné objednávky „mojí“ kosmetiky 🙂 O Kosmetice Moje jsem už psala tady asi před rokem, teď jsem se na jejich stránky byla znovu podívat a byla jsem hodně mile překvapená, jak se rozrostl výběr produktů a jaké super vychytávky udělali s balzámy na rty. Balzámy byly dřív asi ve třech verzích, ale teď je na výběr nejen více příchutí, ale dokonce i pánská verze a nejkrásnější potisky, jaké jsem kdy viděla. Do sady se sovičkami jsem se zamilovala a hned jsem si jednu objednala jako drobné dárečky pro kamarádky. Brzo budu objednávat znovu, protože jsem samozřejmě zapomněla na nás doma :-). Potisky si můžete nechat vyrobit dokonce i vlastní – hodí se jako upomínkový předmět k nějaké akci, např. jako dárek ze svatby, golfového turnaje nebo jako PF, firemní dárek, cokoliv vás napadne. Tento nápad se mi moc líbí a plánuji jej využít. 🙂

Zpět k mému balíčku. Kromě zmiňované sady sovích balzámů jsem si koupila i tužku na obočí, oční stíny, tvářenku, brusinkový balzám a jako dárek jsem dostala řasenku.

Oční stíny

Objednala jsem si matné stíny č. 13 a jemně třpytivé stíny č. 2. Zkoušela jsem je na ruku prstem i štětcem, pak na oko štětcem a pokaždé se chovaly jinak. Matné mi z ruky hned slezly a nešly po půl hodině vůbec vidět a na oku vydrží bez báze celý den! Jediné mínus je v tom, že při nabírání stínu máte v krabičce spoustu drobků, hodně práší, ale zase pod okem nic nadrobeno nemám. Takže krabičku před zavřením ofouknu a je to. Třpytivé stíny na ruce vidět byly, na oku vydržely méně. Nejdéle byl vidět bílý stín, ostatní dva se během dne někam vytratily. Tyto zase pro změnu nepráší.

Tvářenka

Vybrala jsem si růž č. 3 v nové verzi. Hned po otevření mě zarazila vůně – trochu mi připomněla kytičkovou tvářenku od Chanelu :-). Trojka má krásnou narůžovělou barvu s jemným shimmerem, při zkoušení na ruce šel vidět hlavně jas maličkých třpytek, ale při nabrání štětcem a aplikaci na přepudrovanou tvář šla konečně vidět její barva. Znovu jsem spokojená s výdrží, protože i večer jde vidět. Efekt Marfuša s touto tvářenkou neuděláte, protože se hodně těžko nabírá. Není máslová, je více zapečená. Lehké přejetí štětcem nestačí, musí se víc přitlačit nebo přejet víckrát. Po pár dnech jsem si v tvářence vydřela místo, ze kterého beru barvu nejvíc.

Řasenka Best

Řasenka přišla automaticky jako dárek k nákupu nad 399 Kč. Má gumový kartáček, který je ohebný. Trochu mě to zarazilo, takový kartáček jsem ještě nezkusila. Při prvním použití mi řasy jen pročesala, při druhém nanesení už jsem na řasy nanášela barvu. Na ohebný kartáček jsem si musela zvyknout, ale už si s ním umím řasy namalovat. Jak jsem již zmínila, řasy hezky pročeše, neslepuje je a spodní řasy se neobtiskávají pod oko. Jsem ale zvyklá na větší zvýraznění – tady jsem je měla pořád jako s jednou vrstvou řasenky – pročesané, ale ne moc výrazné.

Tužka na obočí

Na tuto tužku jsem zvyklá, je to můj opakovaný nákup – sedí mi barevně, je středně měkká, jsem s ní spokojená. Líbí se mi, že je to studená hnědá. Žádný načervenalý nebo našedlý odstín.

Balzámy na rty

O balzámech na rty jsem psala už v úvodu tohoto článku, mám je prostě ráda a chutnají mi. Nejvíc mi jede brusinka. 🙂

Kosmetika MOJE je ve svém segmentu povedená a má co nabídnout i lidem, kteří cílí na high-end značky – minimálně skvělé balzámy na rty :-). Ostatní produkty plní svoji funkci, jsou na použití příjemné a třeba výdrž matných stínů je pro mě špičková. Výrobky jsou kvalitní a stojí za vyzkoušení.

Zkusili jste něco z kosmetiky MOJE? Jak se vám líbí sovičky? 🙂

Mějte krásný den!

P.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Beauty Note – Kosmetika Moje

  1. Sedmi napsal:

    sovicky jsou bozi 😀 o tehle znacce jsem nevedela, ale vypada dobre…

  2. eva napsal:

    Sovicky vypadají krásně, bohuzel mám prebalzamovano, nevyužila bych je. Ale díky za tip na dárek pro kamarádky! No a ta tvarenka se mi moc líbí, tak obzvláště, pokud voní 😉

Zanechat Odpověď

