Velikonoční inspirace

Dobré ráno!

Za týden máme Velikonoce, tak jsem hledala nějakou inspiraci na hezké dekorace. Na Pinterestu jsem našla spoustu krásných obrázků. Letos jsem také poprvé koupila barvu na vajíčka – nezapomněla jsem na to, jako každý rok :-). S Juniorem tedy budeme tento týden něco málo chystat. Je pořád doma ze školky a rád se zabaví. Svátky sice budeme slavit na jihu, ale doma si to taky trochu vyzdobíme.

Pojďte se podívat na moji malou inspirační galerii. Nejvíc se mi líbí květinová dekorace z různobarevných vajíček ve váze. Nemohla jsem nepřidat ani dětské nožky coby mrkvičky :-). A taky budeme posílat velikonoční přání, které budeme muset vyrobit, aby mohlo co nejdřív odejít.

Jaké dekorace letos chystáte?

Mějte krásný den!

P.

Images: Pinterest

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Velikonoční inspirace

  1. avespasseri napsal:

    Pěkné. Já ještě nevím… před nákupem těch plavek jsem postávala v obchůdku s velikonočními dekoracemi, ale nakonec nic nevybrala. Zatím se mi na okně jen zazelenala nová bazalka a roste osivo. Ale chtěla jsem letos upéct mazanec :-))))

Zanechat Odpověď

