Dokonalá žena

Dobré ráno!

O víkendu jsem na webu  narazila na toto video o dokonalé ženě…

Je zajímavé sledovat, jak dokonalou ženu vidí samy ženy a jak ji vidí jejich muži. Ženy na sebe kladou velké nároky, chtějí být ve všem nejlepší, prostě dokonalé. A jejich mužům by přitom stačilo, kdyby byly šťastné samy se sebou, měly na sebe i na partnery a rodiny čas, kdyby si víc věřily a byly veselejší a spontánnější.

U videa jsem málem brečela, bylo to smutné, jemné, ale zároveň i krásné a vlastně tak jednoduché.

Podívejte se tady:

 

Dámy, buďme víc sebejisté, dokonalé jsme všechny, ať už je náš životní příběh jakýkoliv. Každá jsme jedinečná, svoje. Ani dvojčata nejsou naprosto stejná, tak se prosím nesrovnávejme. Mějme se rády a buďme šťastné! Naše okolí to ocení ;-).

Krásný den!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Pozitivní myšlení se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Dokonalá žena

  1. avespasseri napsal:

    Jo, jo, to jsem již před pár dny viděla. Připomnělo mi to video, které se na netu objevilo už před časem… to bylo o dokonalé matce. Nejdřív vyzpovídaly matky…. a pak jejich děti (nebo naopak?). Závěr byl stejný… děti jim daly jasně najevo, že je milují takové, jaké jsou….:-))))

  2. BabetaRuns napsal:

    Jee, to je hezky!

  3. Gabriela napsal:

    Já jsem slzu uronila…

  4. My Home Style napsal:

    Povedeny viral 🙂

Zanechat Odpověď

