Domácí lázně

Dobré ráno!

Junior je teď nemocný, tak nechodíme plavat do bazénu. Doma si ale dopřává vanu skoro každý den. Má vodu hodně rád :-). A taky si vybírá, co si přidá do koupele!

Na podzim jsem ho koupala ve slabší bylinkové koupeli tetesept Proti nachlazení – krásně mu uvolnila dýchací cesty a zároveň provoněla celý byt. Teď už nám došla a tak jsem pořídila pro změnu levandulový olej z DM, který je i pěnivý. Rád se taky koupe v mořské soli – tu si zase míchá až než se rozpustí. Nebo si dá dětskou medvídkovou pěnu, která má vůni kokosu a makadamových ořechů. Nejvíc si ale užívá modrou pirátskou koupel od tetesept (koupíte třeba tady). Jsou to takové olejové kuličky, které se ve vodě rozpustí a zabarví ji do modra. A Junior si v ní vydrží hrát i 20 minut.

Sobě jsem pořídila krémovou mandlovou koupel na suchou pokožku. Je krásně voňavá, mléčná, pokožku zvláční a zanechá ji hebkou. Mám ráda ty chvilky, kdy mám čas dát si koupel. A těším se, až si ji zase vychutnám s knihou v ruce :-).

Jaké jsou vaše oblíbené přípravky do koupele? Napište mi komentář.

Mějte se hezky!

P.

IMG_1950

Děkuji e-shopu www.KupKosmetiku.cz za poskytnutí koupelí tetesept

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Domácí lázně

  1. avespasseri napsal:

    POslední dobou jsem zůstala u Kulíška od Missivy. Koupila jsem ho hlavně malé… na tělo, na vlásky… krásně voní po jablkách. A pění. Nakonec ho používám taky 🙂 Jinak jsem mívala v oblibě aromaterepautické olejíčky. I sůl do koupele. Už si nekupuju ty různé Radoxy aspol., protože mi voní po chemii. Kdysi jsem se i nechala poučit Egypťankami, které se podivovaly nad tím, že se tam sháním po jakýchsi prapodivných pěnách či co… prý stačí olej, mléko a med :-))))

  2. Sedmi napsal:

    holky si vyhrajou i bez serepeticek, Lilly tam je klidne i hodinu, kdyz na to prijde… Pak michaji lektvary z mych samponu… super jsou taky mydlove pastelky do vany.
    a ja jsem kdysi nechapala, jak si nekdo muze dat jen sprchu. vana byla muj ritual kazdy vecer, vetsinou i s tou knizkou… nevzdala jsem se ji ani behem tehotenstvi, jen jsem nedavala tak horkou. A ted…ted to nestiham… davam si sprchu a nechapu, jak jsem mohla lezet tak dlouho ve vane…

Zanechat Odpověď

