Jak matkám usnadnit život… a giveaway ;-)

Dobré ráno a krásné velikonoční pondělí!

Dnes to bude o tom, jak si mohou maminky usnadnit život. Viděno smozřejmě z mého úhlu pohledu. Využít toho mohou koneckonců všichni :-).

Jak si můžeme ulehčit život? Jednoduše – nákupy na internetu. Když mám teď nemocného Juniora a nemůžeme skoro vůbec ven (a trvá to už tři týdny), tak jsem ráda za jakoukoliv službu, která mi přiveze věci až domů. Nakupuji tak potraviny, zkusila jsem i oblečení a v neposlední řadě taky věci pro děti. A až budou kluci zdraví, nejspíš u internetových nákupů zůstanu, protože jsem si rychle zvykla na to, že netahám žádné těžké tašky, vše mi kurýři  doručí až ke dveřím bytu. Už jen při představě, že nesu malé dítě, balíky plenek a krabice s dětskou výživou a do toho prací prášek a potraviny, se mi ježí vlasy na hlavě.

Dnes bych vám ráda představila internetový obchod Feedo.cz , který mě nedávno oslovil kvůli spolupráci. Feedo je největší český e-shop s dětskou výživou a plenkami. Má pobočku i na Slovensku a nově působí i na polském trhu. Feedo se snaží ulehčit život maminkám – nejen pomocí online nákupů zboží pro děti, ale provozuje i blog, na kterém rodiče naleznou spoustu užitečných informací a oddechových rubrik (např. výchovu nevýchovou, ale i recepty a kreativní nápady…). Líbí se mi také Feedo bazárek, který je pro maminky obrovskou pomocí. Odvezou si od vás staré dětské oblečení, které nafotí, zveřejní na svém portálu a po nějaké době vám vyplatí cenu sníženou o svoji provizi a neprodané věci putují buď zpět k vám nebo do Nadace Terezy Maxové. Není to skvělé? 🙂

A teď už k soutěži :-). Chtěla jsem touto spoluprací udělat hlavně radost vám, mým čtenářům. Vybrala jsem vám do balíčků pár drobností, které upotřebí jak děti tak maminky nebo jiní členové rodiny. Najdete v nich čistící ubrousky, šampon, pečující olej, tělové mléko a antiperspirant. Snad se vám budou líbit :-).

Soutěžíme o 3 balíčky výrobků Nivea. Podmínky jsou následující:

1) Sledovat můj blog přes e-mail, Bloglovin, Facebook nebo Instagram

2) Sledovat Feedo.cz přes Facebook, Youtube nebo Instagram

3) Napsat mi do komentáře pod tento článek váš e-mail a přes co mě i Feedo sledujete

Soutěž potrvá do pátku 10.4.2015 do 20h. V příštím týdnu vyhlásím na Facebooku blogu výsledky a následně vám Feedo odešle výhry.

Mějte krásný sváteční den!

P.

Nivea Giveaway

 

Feedo 220 x 200

 

Příspěvek byl publikován v rubrice News se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

28 reakcí na Jak matkám usnadnit život… a giveaway ;-)

  1. Patricie Pevná napsal:

    Sleduju tě na insta a jsi skvělá matka!:-)

  2. Martina napsal:

    Tebe i feedo sleduju na IG jako martinamic ☺
    sunnyball@seznam.cz

    Krásné Velikonoce

  3. Sylvia napsal:

    Ahoooj super sutaz … Teba aj Feedo sledujem na Insta sylvia_slovakia
    Krasny den. sylvinka@ymail.com

  4. Monika napsal:

    Sleduji tebe i Feedo přes IG jako moni_mama_medy
    moncinas@centrum.cz

  5. Gabriela napsal:

    Další super GA!
    Sleduji přes Insta, FB a asi email (chodí mi články do mailu) a Feedo přes FB. A ta služba – odvez, prodej, vyplať, zbytek daruj – to mi přijde super, i když se mě to zatím netýká, děti ještě nemám:-(
    gabriela.srbova@seznam.cz

  6. Jana Žižková napsal:

    Ahoj, sleduju Tvůj blog i Feedo už nějaký ten pátek pod svým jménem na Facebooku 🙂 Hezké jaro!

    Jana Žižková – jana.zizkova1@gmail.com

  7. Alena Sipplova napsal:

    Pavli sleduji Tebe i feedo.cz pres instagram jako Alenkasippl (a ty sledujes me,coz jsem malem oslavila lahvi:D) a muj email je sipplova.alena@gmail.com
    Hezky den

  8. Vendula Tichá napsal:

    Sleduju Tebe i Feedo přes FB pod svým jménem :). email: vendula.ticha@gmail.com

  9. Zuzana Krizova napsal:

    Sleduji blog přes Fb i Insta, Feedo přes Fb pod svým jménem. Email : suezi@email.cz

  10. Martina Fraňková napsal:

    Zdarec! Tebe i Feedo sleduji na IG jako martina_frankova. E-mail: akfrankova@akfrankova.cz.

  11. Hanka napsal:

    Tebe sleduji pres IG a feedo pres facebook 😉

  12. OlgaLifeStyle napsal:

    Tyto věcičky by se šikly 🙂 sleduju jako Olga Vavřiníková a OlgaLifeStyle

    Olgalifestyle@seznam.cz

  13. Eva napsal:

    Sleduji tebe i Feedo na Fb jako Eva Řehi. A tebe i na IG jako Eva_rehi.
    Hlemyzdka@gmail.com

  14. Eva J. napsal:

    Sleduju tebe i Feedo na insta i na fb.Feedo muzu taky doporucit.A ta jejich poznamka na fakture me poprve pobavila.
    janeckovae@email.cz

  15. Veronika Kvapilová napsal:

    Feedo sleduju přes facebook a Tebe přes instagram 😊 fb: Veronica Kvapil a instragram : veronicakvapil ( #sektaSILENYCHmatek ) ✌️

  16. Hedvika napsal:

    Ahoj,sleduji Tebe i Feedo na Instragramu jako chicmama.blig 🙂

  17. dendyss napsal:

    Sleduji na istagramu jako D.endy

  18. Jana napsal:

    Ahoj 🙂
    Tebe i Feedo sleduji pres IG.
    Měj se hezky!
    Jana
    Email: dziny@seznam.cz

  19. Veronika Koňariková napsal:

    Ahojky. Feedo přes facebook Veronika Koňariková, Tebe přes ten samý facebook a taky insta VeruBeruuu 🙂
    Krásný den, Veru
    Email: konarikova.veronika@centrum.cz

  20. Jana napsal:

    Ahoj sleduji tě na instagramu (Januliinkab) i webu 😉 Januliinkab@seznam.cz

  21. JANA napsal:

    ahoj,sleduji tebe i feedo přes fb jako Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

  22. Veronika napsal:

    Pájí, sleduji vás na IG, a stále se k objednávce rozhodují, feedo je super
    seller22@email.cz
    vtousek

Zanechat Odpověď

