Beauty Note – The Gel Nail Polish od Essence

Dobré ráno!

Dnes mám pro vás recenzi nových laků od Essence, se kterými docílíte gelového vzhledu bez použití UV lampy ;-). Hned na začátku vám řeknu, že jsou boží. Ale nebudu předbíhat.

Essence asi změnila všechny laky na typ The Gel Nail Polish, alespoň podle lahviček v drogerii to tak vypadá. Limitovaná edice, která byla aktuálně v prodeji měla ještě staré balení. K novým lakům je i podkladový a vrchní lak a dohromady by tyto tři měly udělat efekt gelových nehtů bez UV lampy s delší výdrží a gelovým leskem.

Koupila jsem si tedy oba průhledné laky a barvu č. 11 – 4 ever young – je to jahodová červená s kapkou růžové. Lakování je jednoduché, štětečky u obou průhledných laků jsou tenší, u barevného je širší, jako byl u dřívější edice laků. Podkladová vrstva schne docela rychle, než se dostanete k desátému nehtu, první je zcela suchý. Pak následuje barevný lak. Při prvním lakování jsem dala jen jednu vrstvu, krytí bylo dostatečné a lak byl rychle suchý. Barevný lak je trochu hustší v porovnání s původními laky. Naposled se lakuje vrchní vrstva, kterou jsem se snažila dát v dostatečné vrstvě přes barevný lak a konce nehtů jsem jakoby zabalila.

A výsledek? Krásná zářivá barva. Na nehtech se vytvoří vrstva, takže nejdou vidět rýhy, které na nich mám. Toto mi u Sally Hansen laků vadilo, že je výsledný lak hodně tenký a jdou vidět rýhy na nehtech. Neměla jsem ošoupané okraje nehtů celé 4 dny. To u SH vydrželo jen jeden den. Pátý den s Essence lakem jsem měla pocit, že se na okrajích odloupne a taky začaly jít vidět odrosty. Šestý den ráno jsem se probudila s uloupnutým lakem na ukazováčku, tak jsem šla pro odlakovač. A barva byla pořád krásně lesklá.

Za mě to je výdrž, která  mi stačí. Nechci mít jeden lak 14 dní, ale taky nechci lakovat každý druhý den. Zkusím ještě, jestli by šel podkladový a vrchní lak kombinovat s předchozími barevnými laky od Essence nebo s jinými značkami.

Tentokrát jsem spokojená a mám další krásnou barvu do sbírky :-).

Už jste tyto gelovky bez lampy zkusily? Jaké máte barvy?

Krásný den!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Beauty Note – The Gel Nail Polish od Essence

  1. Sedmi napsal:

    Už jsem taky propadla 🙂

  2. BabetaRuns napsal:

    Ja bych si tak chtěla umět lakovat sama nehty… Neumím to.

    Takže mam hezky červený tak jednou za dva měsíce, když se „dokopu“ na manikúru….

  3. Asi musím dneska do drogerie 🙂

  4. Super recenze a srovnání. Mám to stejně, také mě nebaví koukat na jeden odstín víc jak 4-5 dní. Essence překvapila, za málo peněz hodně muziky:))

  5. Daniela napsal:

    Prosim Vas ten prvy krok podklakovy ste kde kupili ? Neviem ho v ziadnej drogerii najst :/ ani objednat z internetu .

  6. Kateřina Gelnarová napsal:

    já mám odstín sweet as candy takový jemný narůžovělý ale nedávám vrchní lak dělají se mi v něm jako kdyby nějaké bublinky a nevím co s ním jinak jsou perfektní a s obyčejnými laky jsou kombinovat taky base a top coat a to dokonce i od jiných značek 😉

Zanechat Odpověď

