Vajíčková pomazánka

Dobré ráno!

Kolik vajíček se vám doma sešlo po Velikonocích? My jich máme plnou misku a každý den je jíme – nakrájená na chleba nebo v salátu s tuňákem. Naposled jsem si udělala rychlou vajíčkovou pomazánku.

Tady je můj recept – co jsem našla v lednici :-):

2 vajíčka na tvrdo, 1 lžíce majonézy, 2 lžíce Lučiny (nebo tvarohu), 1 lžička dijonské hořčice, pažitka, sůl, pepř

Jak ji děláte vy?

Krásný den.

P.     

Příspěvek byl publikován v rubrice Jídlo se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Vajíčková pomazánka

  1. avespasseri napsal:

    Já nejsem moc pomazánková (a dcera to má asi po mně… ). Manžel občas udělá rybí… nepohrdnu. Ale většinou je nemusím…
    Takže u nás se vajíčka jedí nejlíp jen tak… se solí :-)) Jsem schopná jich sníst na posezení několik 🙂
    S chleba a pažitkou taky včera nebyly špatné 🙂

  2. Karolína napsal:

    Ahooj, já tam nemusím tu majonézu, ale jinak ji dělám stejně :-)..a u nás by ze dvou vajec zmizla na posezení, takže aspoň z pěti 😀

  3. Leona napsal:

    Já dělám podle Dity P., uvařené žloutky umyxuji s pom.máslem, přidám nadrobno nakrájené bílky, trochu hořčice, sůl, pepř, petrželku na ozdobu😉😊

  4. Martina Fraňková napsal:

    Úplně stejně jen bez majonézy. Plus jarní cibulka, když mám. 🙂

Zanechat Odpověď

