Beauty Note – Sephora Teint Infusion Makeup

Dobré ráno!

Dnes mám pro vás recenzi mého jarního makeupu Teint Infusion ze Sephory. V zimě jsem měla hodně ráda rozjasňující Clarins True Radiance, o kterém jsem už psala. Ale s příchodem jara a zvyšováním teplot je na mě Clarins bohužel hutný, jeho lesk je už nepřirozený a začíná se roztékat. Na tvářích to není tragédie, ale na mastném čele je to katastrofa. Takže jsem pokukovala po něčem lehčím. A propadla jsem přitom trendu makeupů s kapátkem :-).

Při mojí poslední návštěvě Sephory mi padlo oko na prezentaci jejich nového makeupu právě s kapátkem. Makeup by měl mít přirozený finiš, měl by být lehký. Otázkou bylo, jak moc vodový nebo krémový bude, jaké bude mít krytí. O odstín u Sephory nemám strach, protože jejich č. 25 mi sedí u pudru, korektoru i makeupu. Navíc mám aktuálně doma jejich osmihodinový matující pudr, takže odstín makeupu jsem zkusila jen aby se neřeklo. Prodavačka nepoznala místo, kde jsem makeup na krk nanesla, tak to bylo jasné.

Makeup se musí před použitím hodně protřepat a snažím se vždy několikrát vymáčknout kapátko, aby se promíchal i obsah v něm a nabral se mi čerstvě zamíchaný produkt. Při zkoušení vzorku jsem totiž jednou nabrala jen barevnou vodu a to byla katastrofa, druhý vzorek zas prskal jen krém… takže protřepat ;-). Makeup se dá pohodlně nanášet pomocí prstů. Přijde mi, že na celý obličej jej potřebuji víc než obligátní jednu dávku z pumpičky u jiných makeupů. Kapátkem si dám na prsty tak 5 kapek. Nanášení štětcem je taky fajn, používám buffer č. 104 od Zoevy. Nejvíce se mi osvědčila kombinace – prsty na první vrstvu a případné dodělávky nebo druhou vrstvu dělat štětcem.

Krytí je střední, spíše lehčí než střední. Musím používat korektor. S makeupem si rozumí jak Double Wear korektor od Estée Lauder, tak sephorácký korektor s rozjasňovačem v tužce. Po zaschnutí makeupu používám pudr na zafixování. Tady jsem u svojí pleti narazila na kámen úrazu – můj oblíbený fixační pudr z Essence, který si skvěle rozuměl s makeupem od Clarins teď používat nemohu. Makeup mi s ním mizel, měla jsem jej na rukou, obtiskával se na děti, na jejich oblečení a odpoledne jsem měla makeup jen na čele a spáncích, ze zbytku tváře jsem jej někde setřela. Další den jsem zkusila dát pudr Les Beiges od Chanelu – tady to bylo lepší, makeup nikam nemizel. Jenže Les Beiges nemá až tak dobré matující schopnosti, aby vydržel celý den bez přepudrování. Na večerní akci nebo kratší návštěvu je dobrý, ale celý den to bez opravy nedá. No a do třetice jsem zkusila výše zmiňovaný osmihodinový matující pudr ze Sephory, který mám ve stejném odstínu jako Teint Infusion makeup – a tady to byla trefa do černého. Konečně pudr, který s makeupem drží, nikde se nic neotírá, děti jsou bez nánosu barvy, já spokojená, že se po obědě nezačnu lesknout. Ještě vyšší level je pak s fixačním sprejem – to pak líčení vydrží celý den beze změny a můžu jít i cvičit.

Makeup je tekutější než mnou zmiňovaný rozjasňující Clarins, ale přesto to není takový ten vodový produkt. Má v sobě krém, pocit po celodenním nošení je příjemný a pořád mám pleť hezky vláčnou i na sušších tvářích. Nemám pocit, že by zalézal do vrásek (to umí korektory, když to přeženu…). Uvidím ale, jak si budeme rozumět v horkých letních dnech. Mám trochu strach, že mi ta krémová složka bude vadit. Vloni jsem totiž zkusila matující Chanel a ten byl na kombinaci horkého počasí a mastné pleti víc než skvělý. O tom ale až v létě :-). Do té doby jsem spokojená.

Měníte makeupy s ročním obdobím? Zkusily jste nějaký „kapátkový“ nebo přímo tento Teint Infusion? Napište mi :-).

A mějte krásný den!

P.

IMG_1958

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Beauty Note – Sephora Teint Infusion Makeup

  1. Lucie napsal:

    Ahoj, ja pouzivam Air de teint od Lancome a nemuzu si ho vynychvalit! Mam smisenou plet a na tu je tahle konzistence idealni. Nanasim stetcem a pak lehce prepudruji meteority od Guerlain a drzi skvele. Pri posledni navsteve me prodavcka v Sephore presvedcila k HD makeupu od Heleny Rubinstein a ten je taky skvely ale bohuzel uz drazsi. Takze tip na vyzkouseni:) Mej hezky den!

  2. Martina Fraňková napsal:

    Perfektní recenze! U mě si s odstínem nevím rady, holky v Sephoře taky ne.

  3. Alizia napsal:

    To vypadá dobře, ale já potřebuju něco víc krycího, takže se na léto zase přesunu k sypkým minerálním MU 😉 Ale ten pudr by mi mohl sednout 🙂

  4. Pěkná recenze, Já mám č. 30, takže ho budu muset nechat na léto:)) Používám minerální pudr od Sephory, tak myslím, že si spolu sednou stejně, jako s tím 8-mi hodinovým:))

  5. Zdenka Meleková napsal:

    Tyhle makeupy miluji, vítězí Air de teint od Lancome.

Zanechat Odpověď

