Opalovací krémy pro děti a něco i pro maminku

Dobré ráno!

S prvním slunečným dnem jsem začala řešit opalovací přípravky pro kluky. Juniora jsem od miminka mazala opalovacím krémem na místech, která měl venku z oblečení, tj. na ručičkách, krku a obličeji. Mimi to bude mít stejné. Nebudu jej samozřejmě vystavovat na přímém sluníčku, ale ono to opaluje i ve stínu a i v kočárku pod boudičkou s UV 50, co si budeme nalhávat. Junior teď zase potřebuje ráno namazat a aby mu to vydrželo celé dopoledne na zahradě školky.

Proto se mi skvěle hodil balíček kosmetiky Sebamed, ve kterém nám přišel Opalovací sprej s OF 50, Opalovací mléko s OF 30 pro děti a pro mě pak k vyzkoušení Regenerační šampon, kondicionér a deodorant.

Opalovací sprej s faktorem 50 i mléko s faktorem 30 mají stejně jako ostatní Sebamed přípravky pH 5,5, které je pro zdravou pokožku přirozené. Vysoký ochranný faktor působí jako ochrana proti UVA i UVB paprskům a proti spálení kůže. Mléko v obou přípravcích obsahuje mikropigmenty a zvlhčující komplex, které působí proti podráždění a poškození citlivé dětské pokožky. Samozřejmostí je složení bez parabenů, alkoholu, barviv. Oceňuji, že jsou oba produkty odolné proti vodě a setření v písku – budeme to potřebovat. A nejvíc si cením toho, že v obou případech jde o bílé mléko, které se po rozetření vsákne, nezanechává stopy na pokožce, na oblečení a nebarví. Ve spreji je mlíčko tekutější, aby se dalo dobře rozstříknout rozprašovačem, po dvou rozetřeních se vstřebá do pokožky, která příjemně voní. Pokožka pak není bílá ani ulepená. Opalovací mléko v klasickém balení je trochu hutnější než mléko ve spreji, ale pořád je to mléčná konzistence. Na rozetření budete potřebovat tak 4 tahy rukou, ale výsledek je stejný – znovu pokožka bez bílého nánosu, mléko se krásně vstřebá. Opalovací mléko tedy budeme používat spíš lokálně na menší plochy, na obličej a ručičky, a pro mazání celého dítěte zvolím sprej :-).

Já už jsem taky vyzkoušela regenerační šampon i kondicionér a jsem spokojená se stavem vlasů po umytí i s jemnou vůní. Jako plus beru složení šamponu bez mýdla, alkalických složek a přidaných barviv. Vlasy jsem po použití kondicionéru měla hebké, neelektrizovaly a hladce se rozčesávaly.  Ovšem negativem u mě bylo svědění pokožky hlavy hned po umytí.

Roll-on deodorant zamezuje zápachu vznikajícímu při pocení. Neobsahuje soli hliníku ani dráždivé chemické přísady, barviva, konzervanty. Na použití je příjemný, nicméně raději mám verze antiperspirant – přípravky zabraňující přímo pocení.

Tolik tedy moje postřehy a dojmy. Děkuji e-shopu www.kupkosmetiku.cz za zaslání produktů k vyzkoušení.

Napište mi, jaké máte oblíbené opalovací přípravky – ať už pro sebe nebo pro vaše děti :-).

Krásný den!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Opalovací krémy pro děti a něco i pro maminku

  1. Sedmi napsal:

    ja deti mazu jenom v lete a u more, to pak maji i uv oblecky… ale na jare je potreba doplnit vitamin D 🙂

Zanechat Odpověď

