Jarní zahrada

Dobré ráno!

Nádherně nám kvete zahrada a u našich na jihu je to taky krása, tak mám pro vás pár fotek. Konečně teplíčko – jak si užíváte? Já už zkusila venku běhat (málem jsem dostala infarkt), chodíme na procházky, Juniorovi už je líp a chodí do školky, odpoledne trávíme buď na terase nebo na hřišti. Hned je lepší nálada. Snad už to sluníčko vydrží. Chtěla bych koupit nějaké kytky na terasu, tak jdu hledat inspiraci.

Mějte krásný den 🙂

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Jarní zahrada

  1. avespasseri napsal:

    Já si včera to jaro užívala velice 🙂 Sice teplo ještě moc nebylo, pořád na kabát (ale jsem dost zimomřivá), ale slunce a žádný mráz… krása :-))

  2. Moni_mama_Medy napsal:

    Jo taky se teď chodím procházím po zahradě křížem krážem a kochám se 🙂 Když teda není den, kdy musím plít trávu v chodníku… grr 😀

Zanechat Odpověď

