Beauty Note – Dermalogica

Dobré ráno!

Nedávno jsem na Instagramu dostala tip na kosmetickou značku Dermalogica – konkrétně na salon Beauty Project pod vedením sympatického Petra . Četla jsem o skvělých přípravcích a super ošetření. Netrvalo dlouho a byla jsem na ošetření objednaná i já :-).

Jela jsem za Petrem na první schůzku, vyšel mi neskutečně vstříc víkendovým termínem, za což mu ještě jednou děkuji, protože o víkendu je pro mě hlídání jednodušší a kluci zůstanou s tatínkem. Nejdříve jsme si nad osobním dotazníkem povídali o mém zdravotním stavu, o tom, co má moje pleť od puberty za sebou, jak se pleť chovala během dvou těhotenství a následně v období kojení, jaké kosmetické přípravky používám, které postupy, jestli jsem byla na nějakých dermatologických či kosmetických zákrocích. Prošli jsme všechno, co s pletí souvisí, včetně jídla, pití a stresu.

Po čtvrthodince povídání u kafe následovalo kosmetické ošetření. Zabalil mě do deky a mohla jsem relaxovat (kdybych mu do toho furt nekecala a nevyptávala se na přípravky, co zrovna používá). Nejdříve mi vyčistil pleť olejem, který rozpouští makeup, pak následoval druhý krok čištění s gelovým čističem smývatelným vodou a nakonec legendární enzymatický peeling. Už při vstupním dotazníku jsme se o čištění pleti bavili a dostala jsem informaci, že je důležité používat jak čističe na bázi vody nebo vodou omyvatelné, tak i krémové nebo olejové, které rozpustí zase jiný druh nečistot a makeup. Jako poslední krok čištění je důležité odstranit odumřelé buňky, které právě mohou způsobovat mikrozáněty v pleti. Nejšetrnější je v této oblasti enzymatický peeling, který pleť mechanicky neobrušuje. Po vyčištění od makeupu následovalo mechanické čistění pórů, úprava obočí, následně masáž obličeje i dekoltu, masáž hlavy, maska namíchaná na míru (zn. Fantomas  :-), kdy máte vše pod gumovou maskou a v ní otvory jen na nosní dírky). Petr prováděl přes deku i lehkou lymfatickou masáž nohou. Nakonec po sundání masky nanesl denní krém a lehký tónovací krém. Je možné, že jsem na nějakou proceduru zapomněla, bylo toho opravdu hodně a já si to ohromně užila :-).

Po kosmetickém zákroku jsem měla pleť hebkou, oživenou a až na jeden pupínek, který už byl v době kosmetiky na pochodu, se mi nic nového neobjevilo. Většinou se mi po kosmetických ošetřeních druhý den vyházel obličej a brala jsem to jako samozřejmost. Teď vím, že to tak nemusí být pokaždé.

Jako dárek jsem dostala katalog produktů a sadu vzorků – olejový čistič, gelový čistič a enzymatický peeling, abych mohla čistící rituál vyzkoušet doma. Vzorky mi vyšly asi na 3 dny používání, peeling jsem měla na týden. A když došel, tak jsem si u Petra objednala plné balení včetně antibakteriálního ručníku na obličej. Peeling si zaslouží vlastní článek :-).

Chci vyzvednout ještě jednu věc, která mě u Beauty Projectu a Petra zaujala, a to je zákaznická péče. Zatím nikdy jsem se nesetkala s tak příjemným a profesionálním přístupem, se vstřícností a hlavně s obrovským přehledem o problematice. Petr je svými znalostmi a zkušenostmi někde na pomezí kosmetika a dermatologa. Vyzná se, dokáže odpovědět na všechny moje otázky, poradí i ohledně kosmetických zákroků. Jsem ráda, že jsem takového odborníka poznala a už pomalu vybírám termín na příští návštěvu ;-).

V příštím článku o značce Dermalogica vám popíšu svoje zkušenosti s enzymatickým peelingem.

Napište mi, jestli chodíte na kosmetiku nebo preferujete jen domácí péči. Znáte značku Dermalogica? Máte něco vyzkoušeno? Těším se na vaše komentáře.

Mějte hezký den!

P.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Beauty Note – Dermalogica

  1. Alizia napsal:

    To vypadá skvěle! 😉 Jojo můžu potvrdit, že kombinace odličování mastným přípravkem (olej nebo balzám) + nevysušující čistič s vodou nebo micelárka + enzymatický peeling dělají divy. Jedu tuto kombinaci asi už rok a pleť se mi neskutečně zlepšila!

  2. Milena napsal:

    Pavli,kosmetiku Dermatologica jsem taky objevila díky IG.Na ošetření jsem nebyla,škoda,ale jinak se vším souhlasím.Enzymatický peeling je skvělý a jak já říkám MUST HAVE.Hezky napsaný článek.

  3. Pěkný článek. A už teď jsem zvědavá na další článek věnovaný právě enzymatickému peelingu:))

  4. Sedmi napsal:

    Kdysi jsem chodila na čištění a úpravu obočí … To je ale už dávno…

  5. Míša napsal:

    Na kosmetiku chodím nepravidelně a vždy je to jak píšeš, vyrazí se mi pupínky :-(. Takže se pak další dva měsíce přemlouvám jít zas….

Zanechat Odpověď

