Teď nosím – Coccinelle psaníčko

Ahoj všichni!

Dnešním článkem volně navážu na loňské nepravidelné příspěvky z kategorie „Teď nosím“. Nevím, proč, ale v létě mě tato rubrika baví víc než v zimě. I když bych pár pěkných kousků, které jsem v zimě hodně nosila a zasloužily by si samostatnou fotku, vybrala.

Dnes je to o mém nejnovějším přírůstku do kabelkové party – malé bleděmodré psaníčko Coccinelle. Koupila jsem jej minulý týden při malém nákupním výletu do centra. S kamarádkou máme stejná psaníčka, jen v jiných barvách. Je to malý univerzální kousek – dá se nosit na zápěstí nebo se ucho přepne na druhý konec kabelky – prostě taková „clutch“ kabelka. Kdybych moc potřebovala mít ji cross body, můžu k ní připnout popruh z „Evičky“. Líbí se mi kůže, ze které je vyrobená, její barva i kvalitní zpracování. Uvnitř je krémová podšívka a nemá žádné další kapsičky. Na větší peněženku je akorát. Vejde se tam i telefon a případně klíče od auta a rtěnka ;-). Když si dám potřebné karty jen do malého pouzdra, do kabelky se rázem vejde víc věcí.

Na moje pobíhání na trase potraviny-drogerie-školka mi tato kráska bohatě stačí. Dovedu si ji ale představit i jako malou kabelku na vycházku do města. Moc se mi líbí ta bleděmodrá barva – hodí se mi k bílým tričkům, mokasínám (pro jistotu mám bílé i světle modré…), k saku s bílým a bleděmodrým proužkem, ke kalhotám s bleděmodrými kytičkami, k bílým riflím… Jinou barvu bych asi tolik neunosila.

Nosíte takové malé kabelky? Nebo raději velké tašky, do kterých se vejde hodně věcí? Napište mi.

Mějte krásný den!

P.

PS: Jak se vám líbí fotky z nového foťáku? Zatím jedu na automat a mám se hodně co učit… 😀 Držte mi palce.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Teď nosím – Coccinelle psaníčko

  1. Alizia napsal:

    Pájo, krásná! Fotky taky povedený, ale na manuál určitě uděláš hezčí 😉

  2. Sedmi napsal:

    a jaky mas fotak? zrcadlovku? kabelka krasna, ja ted nosim taky na ranni trase skola skolka autem jen penezenku s doklady, mobil a klice 😀 ale jinak velkou kabelu…

Zanechat Odpověď

