Jarní Baťa

Dobré ráno!

Kupujete si boty u Bati? Já tam dřív chodila hodně, vlastně celý život jsem kupovala boty u Bati. V posledních letech, ani nevím proč, jsem tam ale nic nepořídila. Až na podzim jsem udělala objednávku klasických černých lodiček a krémových kožených tenisek s kožíškem – trochu trendy záležitost, ale jsou fakt hezké :-). No a teď na jaře jsem měla dlouho v merku mokasíny s gumovými štuplíky místo podrážky. Jsou v podobném stylu jako moje vysněné Tod`s Driving Shoes, jen cenově dostupnější. Navíc teď byly ve slevě, takže mám dvoje mokasíny a jedny klasické lodičky za cenu jedněch mokasín… dvojnásobná radost :-).

V galerii jsou moje pohodlné botičky – papučky.

Mějte krásný den!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Jarní Baťa

  1. avespasseri napsal:

    jó, boty… mi povídej. Byla jsem shánět něco, co bych si mohla vzít do Karlína na Drákulu. Navíc jarní/podzimní botky jsem si loni dotrhala, potřebovala jsem něco nového. Obešla jsem v Brně, co jsem mohla, i u Bati jsem byla, ale nic pořádného jsem neobjevila. V Tescu nakonec měli boty, které byly hezké, které mě nikde netlačily, které byly měkké a ne moc drahé. Jenže muž má dojem, že jsou spíš na léto :-))) Tak fajn, aspoň mám nakoupeno na léto :-)))) Tak uvidíme, možná příští týden vyrazím na další kolo nákupů 🙂

  2. Erika napsal:

    Nuz neviem ci sa najde este niekto iny ako ja, ale ja som teda velmi nespokojna so znackou Bata. Kupila som si kabelku, do pol roka sa zacala rozpadavat – v predajni mi ju bez vsetkeho vymenili za inu ( povodnu uz nemali), ale aj tato vydrzala tak pol roka a potom sa zacali na nej objavat rozne znamky rychleho opotrebovania.
    Mam velmi rada ich poltopanky na bezne nosenie, su mi velmi pohodlne na nohu, ale co z toho ked mi vydrzia len jednu sezonu sezonu!!! Na to sa mi zda znacka prilis draha, ved tie topanky ma zakazdym vysli okolo 60 eur!!! Kupila som si trikrat za sebou a dost! Tento rok som presedlala k inym – poslednou bodkou bol nakup letnych sandalok pre moju 11rocnu dceru. Ma uz nohu skoro ako ja a v zenskom oddeleni sa jej velmi zapacili jedny sandale – vydrzali MESIAC A POL !!!! (a to ich nenosila stale) a potom sa utrhla pracka a ked sa na to manzel pozeral ako to opravi, tak sandalu prevratil a onemel: podrazka bola prasknuta a prelomena vo dvoje!!! A druha sandala tiez! Chcel ich hned hodit do kosa, ale ja som ich isla reklamovat.
    Treba im uznat, ze ked reklamujete su velmi mili, reklamaciu uznali, ospravedlnili sa, ale peniaze mi nevratili, musela som si (znovu) vybrat ine topanky….vybrala som si pre seba, z inej kolekcie ako predosle tri pary a tentokrat som teda slapla uz ale totalne mimo, kedze topanky sa na jesen ukazali ako mimoriadne nepohodlne. Trcia v skrini a tym padom vydrzia dlhsie ako pol roka, to je iste 🙂
    Takze za mna uz nie, nie som taka bohata, aby som si mohla kupovat predrazene smejdy !

  3. jolana88 napsal:

    u Bati NE. (a že to mám sakra blízko). Ani by mi nevadilo, že mě prodavačka v jejich značkové prodejně poučila o „neexistenci“ samozavazovacích tkaniček 😦 Jak popsáno výše – boty na dva měsíce (co vydržely) prodávají draho. Jen jsem se na rozdíl od Eriky „dohádala“ k vrácení peněz.

  4. Veronika Koňariková napsal:

    Pavli a jak se chodí na těch gumových štuplíkách? Líbí se mi ty tmavě modré mokasíny 🙂

Zanechat Odpověď

