Beauty Note – Moje novinky v péči o rty

Dobré ráno!

Na Instagramu jste už mohli vidět, že mi poslední dobou přibylo pár krásných kousků v péči o rty. Vlastně jeden z péče a ostatní dekorativní… Co si budeme povídat, rtěnek není nikdy dost a jsem na nich ujetá. Třeba u stínů to tak nemám, u tvářenek a rozjasňovačů naštěstí taky ne, řasenky mám aktuálně dvě. Ale rtěnky, to je jiná. Jejich počet má dvojciferné číslo začínající trojkou… 😀 Pojďte se podívat na moje každodenní radosti z posledních dní. Opravdu radosti – ten pocit, když si tyto barvy dám na rty, je prostě boží. :-). A jinak jsem normální…

Clinique – All About Lips

Tento primer jsem si koupila na doporučení kamarádky, která má už několikáté balení a pěje na něj jen pochvalné ódy. A já se přidávám, protože je skvělý. Někoho by mohlo zarazit malé balení lahvičky, ovšem nenechte se zviklat – přípravku se dává miniaturní množství ve velikosti špendlíkové hlavičky. Není to ani jedno zmáčknutí pumpičky. Primer vypadá a má i konzistenci jako pleťové mléko. Dávkování je již zmíněnou pumpičkou, což obecně ocením, jen u tohoto přípravku, kdy chci nabrat méně než jednu dávku, bych ocenila balení v tubě s úzkým hrotem. Něco jako je u očních krémů. V tom případě by se dalo malé množství krásně vymáčknout. Tady zápasím s pumpičkou – přeci jen jde docela těžko zmáčknout a když chci jen půlku… No ale dávkování není to hlavní, proč si produkt kupujeme. Takže co to dělá? Vyhladí vám to ráno rty, hydratuje to, udělá to příjemný finiš a drží to rtěnky. Amen. Mně to bohatě stačí 🙂

Chanel – Rouge Coco, odstín Emilienne 

Na jaře přišla do parfumerií inovovaná Rouge Coco v nádherných barvách. Emilienne mě zaujala už na webu na první pohled, ale v parfumerii jsem měla trochu obavu, jestli nebude moc tmavá. Takže jsem si ji zkusila a šla jsem se na chvilku rozmyslet s holkama na oběd. Dostala jsem 4 komplimenty… tak jsem se pro ni vrátila a už jsme s mojí Emilkou velké kamarádky :-). A pokaždé, když si ji vezmu, někdo mi ji pochválí. Je prostě úžasná! Našla jsem k ní ideální konturku u Sephory – č. 18 Pinup Pink. Se rtěnkou jsou ve stejné barvě i lehkém lesku. Na doporučení kamarádky jsem se dívala po MUFE konturce 19C, ale ta je tmavější, je hodně sytá a hlavně voděodolná, takže když se během dne rtěnka vytrácí, konturka drží dál, což za chvíli udělá orámovanou pusu, a to nechci.

Estée Lauder – Pure Color Envy Shine, odstín Pink Dragon

Krásná letní růžová barva. Na ruce není až tak hezká jako na rtech. Má menší výdrž než klasická Pure Color Envy a je i lesklejší, je lehoučká, neteče jako některé gelové lesklé rtěnky, nelepí jako lesk. Letos v létě ji budu nosit hodně. Rtěnka krásně hydratuje a je skvělá. Používám ji s konturkou 01 – Pink od Estée Lauder. Dá se ale použít i bez konturky.

Estée Lauder – Pure Color Envy, odstín Powerful

Tuto rtěnku jsem kupovala jako Desirable Lip Set, kde byla rtěnka a malý lesk za cenu rtěnky. Na výběr byly dvě jemně růžové barvy a když jsem uviděla Powerful, hned jsem věděla, že to bude ona. Nechala jsem se s ní rovnou nalíčit a kamarádce se líbila natolik, že si ji taky koupila :-). Vypadá skvěle, je to podobná růžová jako Pink Dragon jen bez lesku. Je krémová, dokonale pigmentovaná a ze všech tří zde uvedených rtěnek drží nejvíc. Kdybych ji měla porovnat s déle držící Allure od Chanelu, tak výdrž mají stejnou, EL je na rtech lehčí a řekla bych, že víc hydratuje. Možná ale jak který odstín, obecně jsou obě rtěnky hodně podobné. Powerful je krásná povedená růžová. Před rokem jsem si zkoušela Envy rtěnky a nemohla jsem si vůbec vybrat odstín. Byla jsem v té době těhotná, asi jsem měla jinak prokrvené rty, taky jsem teď po porodu začala nosit výraznější rtěnky nebo jsem si prostě zvykla na sytější barvy, ale teď tam vidím ještě tak 2 odstíny, které by stály za vyzkoušení :-). Na léto jsem každopádně vybavená těmito třemi kráskami a primerem.

Jaké máte oblíbené rtěnky? Zkoušely jste už All About Lips? Napište mi 🙂

Krásný den!

P.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Beauty Note – Moje novinky v péči o rty

  1. Sedmi napsal:

    a mas nejaky trik na to, aby se ty rtenky neobtiskavaly vsude? jinak ja mam oblibenou rudou, ale to jen na vecer a to ted moc neuziju…

  2. Super podrobná recenze a srovnání a v neposlední řadě nádherné fotky. Já mám nejraději matné a saténové rtěnky, které dlouho drží, nejvíc od MAC. Ale těmito jsi mě nahlodala, vlastně mě nahlodal celý instagramový Chanelgang a E.L.gang a teď už se rýsuje Cliniquegang….Když jsem vlezla na IG, tak jsem nosila pouze růžovky a nude rtěnky a díky vám holky, jsem v zimě začala nosit i výraznější odstíny, kterých jsem se jako bledá blondýna vždycky obávala:))

  3. Alizia napsal:

    Pájo, krásný jsou! Ten primer Clinique jsem si dnes taky pořídila 😉

  4. Dominika napsal:

    Nádherné barvy!

Zanechat Odpověď

