Beauty Note – Diorskin Nude Air Loose Powder

Dobré ráno!

Byla jsem teď nějakou dobu bez sypkého pudru a moc mi to nesedělo. I když jsem měnila makeupy, k nim jsem našla dobré pudrové parťáky, přeci jen mi doma chyběl dobrý sypký pudr. Teď ho mám. Používám jej dva týdny a už mám první dojmy za sebou.

Nejdřív jsem si chtěla koupit legendární Souffle d`Eclat od YSL, jenže po vyzkoušení jsem zjistila, že je strašně třpytkový. Je lehoučký, má mít projasňující efekt, ale moc nematuje. A to si se svojí smíšenou pletí, která je v létě mastná, nemohu dovolit. Tak jsem hledala dál. Pořád jsem měla na seznamu sypký pudr od Chanelu, jenže ten je zase natolik krycí, že působí spíš jako minerální makeup. Hutný pudr tedy taky nehledám. Nakonec jsem dostala od kamarádky tip na nový Dior – Diorskin Nude Air. Dělá se v kompaktní i sypké verzi, kterou jsem si zkusila na ruku – byl lehký, matný bez třpytek, tak jsem si jej vzala.

Po dvou týdnech používání se všemi makeupy, které mám doma, můžu říct, že je skvělý a cítím se s ním dobře. Oceňuji jeho lehkost, pleť nijak nezatěžuje, nedělá efekt masky, není vidět přechod mezi napudrovanou a nenapudrovanou pokožkou níže na krku. Neotírá se mi na děti :-). Barevně bych řekla, že nemění odstín makeupu, i když trochu barvy dodá – spíš udělá příjemný sjednocený sametový finiš. Je takový poloprůhledný – něco mezi barevným pudrem a bílým fixačním pudrem. Vzala jsem si odstín 020 – Light Beige a sedí mi hezky. S makeupem od Sephory se k sobě taky pěkně hodí. Pudr jej zafixuje, zmatní, ale nedělá žádný nános na pleti. Na léto to bude skvělý pomocník. Ještě k němu pak budu potřebovat lehký makeup, protože ten ze Sephory na mě má pořád dost krémovou texturu.

Zkoušely jste tuto novinku od Dioru?

Mějte krásný den!

P.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Beauty Note – Diorskin Nude Air Loose Powder

  1. Alizia napsal:

    Krásný fotky 😉

  2. Pěkná recenze, pudr vypadá dost dobře, nejen, že je kvalitní a funguje, ale i ten obal je skvostný, Dior prostě umí:))

  3. Michaela napsal:

    Děkuji za tip! Doufám, že odstín 012 Rose bude dodávat jen lehký pel. Nejprve se ale na něj mrknu v nějaké parfumérce, předpokládám, že asi v Sephoře, že?

Zanechat Odpověď

