Vychytávky pro děti

Dobré ráno!

Online shopping se mi pomalu, ale jistě dostává pod kůži. Ono to ani jinak nejde, když byl Junior pár týdnů doma nemocný a nemohli jsme ven. Pak štafetu převzalo Mimi a byli jsme doma zas. Naštěstí, když nemůžu já do obchodů, mohou kurýři k nám :-). Potkaly se mi tu zatím tyto vychytávky pro prcky:

NUK miska a mačkátko

Tohle když jsem viděla, tak jsem to hned musela hodit do košíku. Na příkrmy pro malého je to vychytávka jak Brno! Miska, která má protiskluzový spodek – standard, ale drážky uvnitř, aby mačkané jídlo neujíždělo? To je vychytané :-). No a korunu tomu nasadilo mačkátko, které tvarově sedne do misky, jak dětská prdelka na nočník, takže na 2-3 zmáčknutí uděláte dětský oběd. Za mě super, už žádné honění jídla vidličkou po poloprázdné misce :-). Kdybych uměla na klávesnici emotikon s palcem nahoru, bude tady.

Pacific Baby termoska

Další věc, která se nám skvěle hodí do lahvičkové výbavy je tato krásná modrá termoska. Obal je hliníkový jako u klasické termosky a na široké hrdlo se dá našroubovat kroužek s dudlíkem (můžete mít dudlík přímo k láhvi nebo kombinovat např. s Aventem), pak tam může být i dudlík s držátkem, když se dítě učí samo pít, a později to jde vyměnit za sportovní uzávěr pro starší děti. V létě tak bude mít krásnou vlažnou vodičku, která se mu na sluníčku neohřeje :-).

Dětské ubrousky

Ubrousky nejsou už žádná vychytávka, ale aktuálně jsem ve fázi hledání něčeho, co nám bude vyhovovat. Měla jsem oblíbené ubrousky Babylove Sensitive z DM, ale před časem změnili obal a možná i výrobce a ubrousky jsou nyní vyschlé. Stalo se mi to už u tří balíků, jsou prostě jiné než jsem byla zvyklá. Zkoušela jsem pak modré ubrousky Nivea, ty zas byly hodně mokré, téměř z nich kapala voda. Huggies ubrousky se zase trhaly hned při vytáhnutí z balíčku a jejich materiál mi vůbec neseděl. Teď zkoušíme Pampers Premium Care a první balení je zatím dobrý – netrhají se, ani nejsou moc mokré.

Všechny věci jsme se pro vás snažili s mým malým asistentem nafotit, nejvíc se mu líbily ubrousky :-).

Jaké máte vychytávky pro děti? Napište mi, ráda se nechám inspirovat.

Krásný den!

P.

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Vychytávky pro děti

  1. Hana napsal:

    Pavli, termoska mě hodně zaujala, zrovna vybírám, jednu budu vracet, nelíbí se mi 🙈

    Ubrousky Pampers jsou fajn, Huggies by se mi líbily složením, ale fakt se příšerně trhají. Koupila jsem už třikrát za sebou olejové Babylove, jsou super. S bílými jsem bohužel měla stejnou zkušenost jako ty. A ještě moc ráda používám mycí olej Medvídek & ředicí lahvičku.

  2. Madame Coquette napsal:

    Ta termoska je super. To si musim pamatovat! 🙂 T.

  3. Alena Sipplova napsal:

    Pavli, za me jsou super ubrousky od Hipp. Mela jsem ruzove,ted jsem koupila modre ultra sensitive tak uvidim;) pak mam rada babydream(rosmann znacka) a tmave modre nivea mam nejradeji…naopak huggies bych vyhodila do kose,tak s nima utiram malemu ruce;)

Zanechat Odpověď

