Dámská jízda

Ahoj všichni!

Na Instagramu jste už určitě viděli, jakou jsme měly v pátek super dámskou jízdu :-). S holkama Martinou, Alicí a Sabinou jsme se už po několikáté sešly na obídek a tentokrát to nebylo i na shopping ( ne na plánovaný…), ale na relaxační odpoledne.

Holky k nám dorazily na grilovaný oběd, počasí skvěle vyšlo a mohli jsme sedět na terase. Mimi spinkalo, Junior byl v dobré náladě a vzal tetu na písek a manžel nám griloval skvělou zeleninu a maso. Holkám hodně chutnalo. Jako dezert bylo moje tiramisu a kafe (a pivo).

Po obědě jsme jely do Italské ulice do Tawanu, kde jsme byly objednané na  thajské masáže a do vířivky. Byl to vytoužený relax. Konečně jsem byla sama bez dětí a někdo se o mě postaral. Vybraly jsme si celkovou masáž Aroma Oil a k ní olej Ylang Ylang. Odešly jsme pak do šatny, kde jsme měly ve skříňkách nachystány župany, ručníky, jednorázové prádlo a vydesinfikované žabky. Každá jsme pak šly se „svojí“ thajkou na masáž. V té době jsem měla ještě zatejpované rameno, tak se mě ptala, jestli mě to nějak neomezuje. Žádný problém s tím nebyl. Masáž jsem zvolila v jemné verzi a už jsem se nechala jen hýčkat uklidňující hudbou, voňavým olejem a příjemnými doteky. Masáž začala u konečků prstů, pokračovala přes nohy, záda, ruce, krk na přední část těla. Dokonce se masírovalo i břicho ve správném směru na podporu peristaltiky střev. Masáž pokračovala až k hlavě a spánkům a končila v sedě, kdy mi ještě promasírovala jednou krk, trapézy a mezilopatkové svaly. Když jsem pak mluvila s holkama, tak každá masáž byla v závěru jiná – asi jak kdo potřeboval rozmasírovat konkrétní část těla.

Po masážích jsme šly do místnosti s vířivkou, kde jsme mohly hodinu relaxovat. Měly jsme připravenou konvici okurkové vody, zapnutou vířivku a nahřátou saunu. Do sauny jsme nešly, ale ve vířivce jsme si to užily a prokecaly se až ke konci našeho pobytu.

Ali se pak odpojila a my se Sobi jsme ještě jely do Palladia. Co jsem si v Clinique koupila už jste mohli vidět na Instagramu :-). Recenze bude zase někdy jindy.

Byl to báječný den, více takových!

Jestli se chcete taky nechat takhle skvěle rozmazlovat na thajských masážích, tak pořád platí sleva 20% pro čtenáře mého blogu :-). Jak už jsem psala na začátku května, stačí jen říct, že chcete slevu pro čtenáře blogu Oh My Beautiful Life a bude vám poskytnuta na masáže nebo dárkové poukázky zakoupené v květnu. Určitě si to užijete ;-).

Hezký den a běžte trochu relaxovat…

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty, News, Wellness se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Dámská jízda

  1. avespasseri napsal:

    Jéje, to jste si to holky dost užily :-)))

  2. Alice napsal:

    Byl to den mých snů, ta masáž byla prostě nebeská, potřebuju jít v nejbližší době znovu!

  3. Martina Fraňková napsal:

    Moc děkuji za pozvání! Užila jsem si to parádně a královsky se najedla. S Juniorem jsme si na hřišti perfektně povykládali ☺.

  4. BabetaRuns napsal:

    Trochu zavidim :)))

  5. To musel být úžasný den, jídlo na terase vypadá výtečně, manžel je skvělej,jak pěkně se o vás staral:))

Zanechat Odpověď

