Weleda a namožené rameno

Dobré ráno!

Minulý týden jsem měla náročnou plavací středu s oběma syny a z neustálého poponášení našeho Mimi, cvičení s ním, nošení dětské sedačky a tašek na plavání mi večer ruplo v rameni a nemohla jsem jej dát ani na 10 cm od těla. Měla jsem namožený sval a pěkně to bolelo. On totiž Mimi není žádná muší váha… 😀

No a co mi na to pomohlo? Jako první záchranu jsem použila Arnikový masážní olej od Weledy – krásně mi sval prohřál a fungoval podobně jako kdybych si třeba vzala prášek proti bolesti. Bylo cítit, jak se sval zahřívá a místo přestává tolik bolet a uvolňuje se. Odpoledne jsem ještě byla u fyzioterapeuta a nechala si rameno zatejpovat, abych tomu pomohla i po medicínské stránce. No ale už první večer mi bylo znatelně líp a druhý den už jsem nevěděla, že jsem s ramenem něco měla. Samozřejmě jsem přestala Mimi tolik tahat a sedačku už nechávám v autě a nosím jen dítě. Každé kilo, které si ušetřím, je znát.

Včera jsem taky byla cvičit s trenérkou a tentokrát nám dala šíleně zabrat na nohy. Takže jsem hned večer po koupeli nanesla arnikový olej a ráno zase a cítím jen malé pnutí, jak se svaly na nohou ozývají. Není to ale ten stav, kdy mám namožené nohy a nemůžu se ani zvednout ze židle. Takhle mi to vyhovuje :-). Jako bonus působí arnikový olej i proti křečovým žilám.

K oleji jsem si vzala ještě Arnikový sprchový gel, který krásně voní i po rozmarýnu a levanduli a s olejem se skvěle doplňují. Sprchový gel mě nabil energií a po cvičení jsem nebyla unavená. Nebo si jej ráda dávám ráno – na voňavé probuzení.

Co používáte jako záchranu na bolavé svaly nebo na regeneraci po cvičení? Napište mi zase vaše vychytávky. Používáte pro sebe nebo pro děti Weledu? 🙂

Mějte krásný den!

P.

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty, Wellness se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Weleda a namožené rameno

  1. Sedmi napsal:

    weledu nemuzu, je na me prilis parfemovana… sedacku nechavam v aute uz davno, to bych neutahla 😀 btw na prenosy mimi do auta a z auta je dobra manduca nebo jine nositko…

  2. avespasseri napsal:

    Manducu jsem zahlédla včera v buse na jedné mamině, vypadalo to mnohem jednodušší než šátek :-)))) A jinak stejný princip.
    Weledu taky ne… já si zvykla na Alverde. Na namožené svaly tu má manžel cosi, co si nepamatuju, jak se jmenuje. Já se poslední dobou mažu jak divá jakousi bylinnou mastičkou, co mi dovezla jedna studentka z Thajska… prý je dobrá na všechny různé bolesti. Co jsem zatím vyzkoušela (zlobící zub, hlava atd., tak to fungovalo), že jsem včera přišla o hlas a nemohla polykat, napatlala jsem se tím a cvičila čchi-kung a všechny ty léčivé zvuky na plíce atd., ráno jsem tak sípala, po návštěve fyzioterepautky už téměř normálně mluvila… a nakonec nebudu muset kámošce rušit výuku. Už to vypadalo, že nepromluvím! Prostě bomba. Nevím, zda to mám připisovat čchi-kungu nebo mastičce, myslím že zabojovalo oboje! 🙂

  3. Janina napsal:

    Určitě vyzkouším! Včera jsem cvičila a dneska mám obě ramena téměř nepoužitelná. A to je s miniMládětem celkem problém…A Weleda je super!

Zanechat Odpověď

