Beauty Note – Dermalogica Daily Microfoliant

Dobré ráno!

S recenzí enzymatického peelingu Daily Microfoliant od značky Dermalogica jsem si dala pěkně na čas. Chtěla jsem se podívat, co udělá s pletí po týdnu, po dvou týdnech a po měsíci používání. Teď už mám, myslím, vyzkoušeno dostatečně k sepsání mých dojmů.

Značku Dermalogica jsem vám představila už v předchozím článku. Po vyzkoušení vzorků jsem chtěla mít jejich legendární enzymatický peeling Daily Microfoliant doma. Péťa z Beauty Projectu mi jej promptně poslal, přidal další vzorky jako dárečky, a vše krásně zabalil. Objednala jsem si i antibakteriální ručník na obličej.

Peeling obsahuje rýžové enzymy, které rozpustí odumřelé buňky a rozzáří pleť bez abrazivního účinku. Měl by korigovat pigmentové skvrny a redukovat tvorbu mazu. Přípravek je ve formě prášku, který se při nanášení na pleť rozpustí a napění ve vlhkých dlaních. Krouživými pohyby se provádí jemná masáž obličeje a následně se vše spláchne vodou. Po prvním použití jsem měla pleť hladší a stroupky po akné byly jemnější. Pak jsem viděla, že se pleť začíná rychleji regenerovat. Projevovalo se to na zánětlivých místech – stroupky se skoro každý den odlupovaly v tenoučké vrstvě a pod nimi byla nová kůže. Celkově mám pleť hladší a jemnější. Pigmentové skvrny nemám a flíčky po akné jsou v porovnání s předchozím stavem zanedbatelné. Nemusím ani každý den používat korektor. Všimla jsem si ale, že se mi začaly okolo nosu dělat červené žilky hned pod první vrstvou kůže. Byly tam už před použitím peelingu, po měsíci používání je jich ale víc a jsou víc vidět, mám je také na bradě. Konzultovala jsem to s Petrem z Beauty Projectu, od kterého peeling mám, a dostalo se mi vysvětlení, že žilky by se objevily i bez peelingu, jen později. Pleť prý začala pracovat rychleji a objevilo se to dobré i to špatné. Takže musím posílit žilní stěny – ať už pomocí vitamínů nebo séra na červené žilky. Rozhodla jsem se používat teď peeling dvakrát týdně než s žilkami něco udělám.

Od začátku používání peelingu jsem začala provádět také dvoukrokové čištění pleti – první odstranění makeupu je pomocí pleťového mléka, které se spláchne vodou. Následně pleť znovu myji gelovým čističem. Nakonec použiji napěněný enzymatický peeling. Ke každému oplachování používám antibakteriální ručník na obličej. Tento ručník jsem si koupila z toho důvodu, abych nepoužívala a nevyhazovala pořád papírové kosmetické kapesníky. Měla jsem docela velkou spotřebu. Ručník se jen opláchne ve vodě a díky jeho struktuře se na něm neusazují bakterie. Jednou měsíčně se dá vyprat.

Oba produkty jsou moji šikovní pomocníci. Trošku mě mrzí, že se mi objevily ty žilky, ale stejně už tam byly, takže teď s nimi zatočím :-). Mám hladkou pleť, méně viditelné flíčky po nedávných zánětech a celkově je pokožka taková jemnější. Hodně se mi líbí, že peeling není klasický zrníčkový peeling a nedráždí mechanicky pokožku. K mechanickému peelingu už se vracet nebudu. A čistota pleti? Dělá se mi méně zánětů a akné než před měsícem. Jenže u mě je to všechno spojeno s hormony a ty mi teď po skončení kojení lítají jak na kolotoči. Našlápnuto mám ale dobrým směrem, tak snad už bude klid :-).

Používáte také nějaký enzymatický peeling nebo konkrétně tento? Napište mi do komentářů.

Mějte hezké pondělí a celý týden!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Beauty Note – Dermalogica Daily Microfoliant

  1. Alizia napsal:

    Dobrý enzymatický peeling je základ krásné pleti, ty mechanické ji jen narušují, toto vypadá super, možná časem taky prubnu 😉

  2. Bára napsal:

    Ahoj, před měsícem jsem tento peeling dodělala a za tu cenu vs účinek si další balení pořizovat nebudu. Lepší zkušenost mám s enzymatickým peelingem od Sampar. Nemám jedinou černou tečku, hladkou pokožku a vytahuje nečistoty jako maska.
    Jinak jsem zpozorovala také červené žilky trošku pod nosem, ani mě nenapadlo, že to mǔze mít spojitost s peelingem. Achjo 😦

    • Ani mi neříkej, že je máš taky. A po měsíci vypadají pořád stejně nebo mizí? Díky za tip na Sampar.

      • Bára napsal:

        Nemizí 😦 možná nejsou tak viditelné, ale zase jsem už chytla trochu bronz, nedokážu posoudit. Každopádně používám enzymatický od Samparu, tak nevím zda mi to dělají všechny. Musela bych je vynechat a to se mi nechcee 🙂
        Dnes mi mamky kosmetička vzkázala ať pořídím Měsíčkovou mast od Dr Popova a mažu na žilky na noc. Prý se nějak vysuši a vylezou jako stroupek na povrch.
        Moc Se mi to pod nos mazat nechce ale asi to prubnu 😀 🙂

      • Dík za tip, měsíčkovou jsem kdysi měla doma na různé stroupky, to mě nenapadlo.

Zanechat Odpověď

