Jak minimalisticky zabalit věci na plavání

Dobré ráno!

S Juniorem už zase chodíme plavat (když je zdravý) a mám pocit, že jsem pomalu vychytala věci, které k tomu potřebujeme. Momentálně s sebou nosí malý dětský baťůžek, ve kterém má vše potřebné. Může si ho alespoň tahat sám. A já mám něco jako menší sportovní tašku do ruky nebo na rameno.

Minimalizovat počet a objem věcí se mi podařilo hlavně pomocí plaveckého ručníku z mikrovlákna. Ona je to spíš osuška o rozměrech 130 x 80 cm, do které se komplet zabalí :-). Ručník je lehoučký, ale bleskově saje a dá se srolovat do maličkého balíčku o velikosti plaveckých brýlí. Pak sebou nosí samozřejmě plavky, brýle, gumové boty (o těch jsem psala tady) a dětský sprcháč Alverde. To vše v krásném zvířátkovém baťůžku. Batoh se zebrou si vybral sám. Na boku je síťovaná kapsička na pití, uvnitř je jedna velká kapsa a jedna menší je ještě na přední straně a tvoří jakoby nos zebry. Má už dva batohy – jeden do školky a jeden na plavání – že by začínal mít podobnou zásobu batohů jako maminka kabelek? 😀

Dokážete si taky zabalit do malého zavazadla? Já to umím až teď. Když jsme byli na prvních kurzech a Juniorovi byly 4 měsíce, tahala jsem velkou cestovní tašku a kolikrát nešla ani zapnout. K tomu ještě dítě v autosedačce. Naštěstí už to mám za sebou :-).

Mějte krásný pátek a užijte si víkend!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Jak minimalisticky zabalit věci na plavání

  1. Hana napsal:

    Pavli, odkud máš ručník prosím? Jinocha zaujal na první pohled! 🙂

  2. neter napsal:

    Není to batuzek skip hop? 🙂 na http://www.baby-centrum.cz ted maji na skip hop 15% slevu 🙂

  3. Janina napsal:

    Ve chvíli, kdy jsem pochopila, že toho děti opravdu nepotřebují zase tak moc(třeba na to plavání), strašně se mi ulevilo. Do té doby to bylo trochu drama, protože jsem měla pocit, že musím vzít s sebou úplně všechno 😀
    Btw. batůžek super, máme ježka!:-))

Zanechat Odpověď

