Keramické šperky

Ahoj všichni!

Máte rádi šperky, které jsou nějakým způsobem jedinečné? Třeba šperky, které jsou pro vás vyrobeny přímo na míru? Já jo. Neříkám, že nosím jenom limitované kolekce, ale pár unikátních kousků doma máme.

Tentokrát jsem narazila na milou Lucii, která svoji tvorbu prezentuje na Fleru pod značkou Luckavo. Byla to ohromná náhoda, viděla jsem na Facebooku, že dělá autorskou kolekci kávového servisu pro Auto Průhonice, tak jsem se se zájmem podívala na její stránky a hned objednala keramická srdíčka pro sestru k narozeninám. Pak mi to ale nedalo a chtěla jsem něco i pro manžela. 🙂 S Luckou jsme se tedy domluvily, že mi udělá perleťové keramické manžetové knoflíčky ve tvaru čtyřlístku. Myslím, že oba moji obdarovaní byli nadšení.

Tady je pár fotek našich kousků, i když perleťový povrch se pěkně špatně fotí… navíc ještě mobilem. (přidejte si emotikon opice, co by se nejradši neviděla) 🙂

Mějte krásné pondělí a celý nadcházející týden!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

