Dětská kosmetika Hipp

Ahoj všichni!

Mimi už mi zase voní jako malé miminko! Ne, nezačala jsem znovu kojit, ale máme doma teď kosmetiku Hipp, kterou jsme používali v porodnici (maminky z Podolí si určitě vzpomenou). Hned při prvním přivonění se mi vrátily vzpomínky na toho maličkého nového človíčka. Jenom teď má trochu jiné rozměry a už neplatí, že kam ho položím, tam ho najdu. 🙂

Junior byl weledový – v Podolí měli tenkrát měsíčkovou řadu a jemu pak hodně seděla, měl jemňoučkou pleť a nádherně voněl. Když jsem dala měsíčkový krém na Mimi, tak se mu vyhodily pupínky. Jsou oba tak jiní!

Objednala jsem jim tedy celou sadu do koupelny a taky další vlhké ubrousky na zkoušku (samozřejmě jste to už viděli Instagramu, když přijel kurýr). Všechny přípravky voní po mandlovém oleji, který je obsažen v bio kvalitě. Kosmetika má označení sensitive a je určena i na citlivou pleť. Klukům sedí, oběma, co víc dodat?

Máme tady sprchový gel, který má praktickou pumpičku a za ni ode mě palec nahoru. Na promazání po koupeli jsem vzala tělové mléko. Olej na celé tělo jsem používala u Juniora, pak jsem zjistila, že moc nehydratuje, a mléko mi pro kluky vyhovuje víc. Přípravek do koupele udělá jemnou pěnu a obsahuje zvláčňující složky – Mimi se většinou koupe v pěnivé vodě a oblast pod plenkami mu vezmu sprchovým gelem. Na obličej kluci používají pleťový krém, který je určen jak na obličej, tak i na tělo. Je to univerzální jemný krém, který hezky hydratuje. Je super i na suché ruce maminek ;-).

Vlhké ubrousky používám pro Mimi při každém přebalování a následně ho utřu čistou bavlněnou plínkou do sucha. Jak už jsem psala při zkoušení minulých ubrousků, hledám nějaké, které by mi vyhovovaly. Musím říct, že Pampers Sensitive a Hipp Ultra Sensitiv jsou co do vlhkosti stejné a oboje jsou na používání příjemné. Nejsou ani mokré jako třeba Nivea nebo moc suché jako nové Babylove Sensitive ubrousky. A netrhají se jako Huggies. Hipp jsou trošku menší než Pampers a balení je už téměř ve velikosti do kabelky.

Jakou kosmetiku používají vaše děti? Střídáte značky nebo máte jednu, kterou používáte dlouhodobě?

Mějte hezký den a díky za komentáře.

P.

P1000694

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Dětská kosmetika Hipp

  1. Janina napsal:

    Hipp voní úžasně!:-))

Zanechat Odpověď

