Na terase

Ahoj všichni!

Máte rádi vaše balkony, terasy nebo zahrádky? Já tu svoji miluju, což určitě víte z fotek na Instagramu. Stačí rozkliknout hashtag #mojeterasa nebo #mojekafenaterase😀. Ráda taky koukám na jiné balkony či terasy, protože každá má jinou atmosféru. Někdo ji má jako odpočinkovou zónu, pro někoho je náhradou zahrádky a pěstuje vše možné, jindy je to prostě prostor, kde se suší prádlo a odkládají věci. Každý podle své chuti. Ale nejradši se kochám inspirací na Pinterestu, u toho vydržím trávit hodně času a skvěle si odpočinu.

Pojďte se se mnou podívat na moje poslední oblíbené fotky z kategorie teras. Líbí se mi tyto detaily:

  • koberečky a dřevěné dlaždice – to, na čem spočinou moje nohy a jestli cítím chlad nebo teplo je pro mě důležité. Moje terasa je dřevěná a hřeje, sálá z ní teplo i večer a příjemně se po ní chodí.

 

  • polštáře a dřevo – moc příjemná kombinace. Když je terasa volena jako odpočinková zóna a nepočítá se se stolováním, tyto nízké kombinace posezení jsou moc pohodlné. V posledních letech je trendy dělat věci ze starých palet. No, je to dřevo, tak proč ne? Teak je ale teak, to mi nikdo nevymluví. Angličané vědí🙂.

 

  • růžová – letos mám růžové období. Když tu byly loňské inspirační obrázky před začátkem léta, měla jsem tu tyrkysovou a barevné vzory, které mě uchvátily. Letos mi stačí bílá, růžová (nejlépe zářivá růžovka a ideálně i na rtech) a tmavě modrá.

 

  • terasa s výhledem – tady asi není třeba cokoliv dodávat. Kvůli terase s výhledem jsme se přestěhovali. Praha je hezká, ale takové Toskánsko… rozklikněte si fotky😉

 

Doufám, že jste dobře naladěni a budete mít hezký pátek!

Ahoj, P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Na terase

  1. avespasseri napsal:

    Krásné, krásné, krásné…kolikrát to ještě mám zopakovat, aby bylo vidět, jak jsem unešená??? :-))))

  2. Karolína napsal:

    Jeeeee🙂 A na insta na ti, Pavli, to kafíčko vždycky závidím, protože si fotky prohlížím buď když křepčím v laborce nebo se tlačím s lidma v socce😀

  3. Alizia napsal:

    Jéé podobný příspěvek taky chystám🙂 Terasu letos taky ladíme, pěkně se tam zabydlujeme🙂 Krásná inspirace!

Napsat komentář

