Hortenzie na krku

Dobré ráno!

Hortenzie jsou jedny z mých oblíbených květin. Mám je i na zahradě, leč mi kvetou pouze drobnými kvítky. Proto jsem neváhala ani minutu, když jsem na Fleru narazila na nádherné šperky s kvítky hortenzií.

Vyrábí je Markéta pod přezdívkou Mima-Paint. Objednala jsem si ručně malovaný náhrdelník z 11 kvítků hortenzie, které jsou transferovým tiskem přeneseny na bavlněnou látku, pomocí stříbrného korálku přichyceny na podklad z bavlněné látky a vázání za krkem je řešeno háčkovaným řetízkem.

Když mi náhrdelník přišel, bylo vidět, jak je precizně udělaný, s propracovanými detaily. Mám zeleno – modro – fialovou variantu. V nabídce jsou i jiné barvy náhrdelníků nebo třeba náramky, nově i pásky s květy hortenzií. Pojďte se na Markétinu stránku podívat.

Znáte Mima Paint? Nosíte masivní náhrdelníky jako hlavní bod outfitu? Posílám pár fotek mého náhrdelníku.

Mějte krásný den!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Hortenzie na krku

  1. Nádherný šperk, precizní práce:))

Napsat komentář

