Beauty Note – Diorskin Nude Air makeup

Dobré ráno!

Diorskin Nude Air je můj letošní letní makeup. Vloni jsem si vybrala Perfection Lumière Velvet od Chanelu, který mi na těhotenskou pokožku krásně přilnul, matoval a vydržel se mnou celé léto v opáleném odstínu č. 40. V lahvičce mi trocha zbyla, tak jsem se k němu chtěla letos vrátit s tím, že dokoupím ještě světlejší odstín. Do toho jsem začala kroužit okolo Dioru. Může za to vlastně Ježíšek, který mi přinesl parfém od Dioru pod stromeček. Pak jsem si koupila sypký pudr… No a nejlepší kombo pudru a makeupu je od jedné značky, alespoň co se mi zatím osvědčilo. Tak jsem přišla na makeup Diorskin Nude Air.

Vzala jsem si nejdřív vzorky na porovnání s Chanelem, zkoušela jsem si každý makeup na půlku obličeje, celodenní výdrž, různé pudry, teplé i chladnější dny. Zhruba po dvou týdnech padlo rozhodnutí koupit si Dior. Nelituji! V porovnání s Chanelem na pleti při nanášení tolik „nešustí“ a mám pocit, že mi neleze do mimických vrásek. Chanel je zvýrazňoval, nebo aspoň nijak nezakrýval.

Nude Air makeup je ve skleněné lahvičce, což je jeho jediné mínus. Mám strach, že se mi rozbije a je těžká na cestování. Dávkování kapátkem mi nevadí. Před použitím se musí dobře protřepat a párkrát vymáčknout kapátko a nabrat do něj protřepaný produkt. Jinak se může stát, že naberete jen hustější  část, která sedne ke dnu. Makeup je potom tekutý. Nanáší se mi dobře prsty, ale dal by se nanášet i pomocí „stippling“ štětce s delším vlasem. Také dobře kryje. Pro mě je to víc než střední krytí, i když na zakrytí větších nedokonalostí použiju korektor vždy. Pokud mi ale jde o kruhy pod očima, ty s tímto makeupem neřeším. Když je potřeba, dá se i vrstvit. A pořád je pocitově na pleti hodně lehký. Pleť krásně dýchá, není pocit masky, vypadá hezky.

Na makeup používám sypký pudr Diorskin Nude Air, o kterém už jsem vám psala tady. Jsou spolu dobrá dvojka – lehký makeup a lehký pudr. Obojí ale plní svůj účel. Makeup kryje a chrání, pudr matuje.

Jestli tento makeup neznáte a zaujal vás, běžte jej do parfumerie zkusit a napište mi, jak vám seděl😉.

Mějte krásný pátek!

Ahoj! P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Beauty Note – Diorskin Nude Air makeup

  1. Sobi napsal:

    Pavli, mně se tak moc líbí, ale prostě já jsem na tyhle makeupy asi moc suchá🙂 a měla jsem čelo a bradu samé suché místo a šupinku. Přitom se mi zdál dokonalý, ale poslala jsem ho o dům dál.

  2. Sobi napsal:

    Mám od Diora Forever, na ten nedám dopustit a pokaždé, když zklame jakýkoliv jiný, tak ten nikdy. A ještě mám ráda Nude – došel, budu muset dokoupit🙂
    Vidíš a já jsem stejně měla čelo jak pánvičku a do toho šupinky…

Napsat komentář

