Clinique #popmania

Ahoj všichni!

Minulý čtvrtek byla v butiku Clinique v Palladiu akce #popmania – oslava nových rtěnek Pop Lip Colour + Primer a tvářenek Cheek Pop. Vstupenkou na akci byla Pop Lip pusa na lepící lísteček a napsání vzkazu🙂.

Moc si cením osobního pozvání a děkuji za dárek – rtěnku Pop Lip v odstínu Punch. Dárek dostal také každý, kdo si v Clinique nakoupil zboží nad 900 Kč. Clinique je moje dávná láska z dob prvního zaměstnání a pomalu jejich sortiment zase prozkoumávám🙂.

Na Instagramu už jste mohli vidět nějaké fotky z akce – pod #popmania. Další vám přidám sem.

Byli jste se v Clinique podívat? Co hezkého jste pořídili? A jakou jste si k nákupu vybrali rtěnku nebo tvářenku?

Mějte krásný den! Léto se blíží😉.

P.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty, News se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Clinique #popmania

  1. Sobi napsal:

    Já jsem dostala Melon – ale cheek pop, rtěnek už mám dost a vlastně všechny, které se mi v nabídce líbí🙂 Akce byla super a jahody byly moc dobré. Víme🙂

  2. Milena napsal:

    Pavli,akce byla opravdu skvělá! Jo, a ta tvářenka se mi taky líbí.

  3. To byla super akce, škoda, že jsem ten den nemohla. Krásná reportáž i fotky. Všem vám to holky moc sluší, parta nádherných brunetek:))

Napsat komentář

