Fashion – TATE Wear

Ahoj všichni!

Dnešní článek o značce TATE Wear bude další z kapitoly věcí dělaných na zakázku. Zatím jsem tu psala o špercích (o keramických špercích a náhrdelníku z květů hortenzie), teď to bude o oblečení.

Pod značkou TATE Wear tvoří sympatická Katka a najdete u ní nápadité dámské oblečení – hlavně sukně (letní nebo i teplejší zimní!), šaty a trička. Sama si dělá návrhy, potisky, má skvěle padnoucí střihy a používá krásné látky.

Já jsem si u ní vybrala tričko s modrými pruhy a prostřihem na zádech. K dispozici bylo tričko s červenými pruhy a s potiskem holčiček na předním dílu. Moje individuální úprava spočívala v tom, že mám na předním dílu holčičku a dva menší chlapečky (triko pro mámu dvou kluků) a je ušito z modré pruhované látky. Na Instagramu mělo pozitivní ohlasy a mně se velice dobře nosí a kombinuje s ostatním oblečením i botami.

Katčinu kolekci najdete na její webové stránce www.tate-wear.cz nebo na Facebooku.

Na fotkách níže je to moje triko😉.

Mějte krásný den!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Fashion – TATE Wear

  1. Karolína napsal:

    Super Páji!🙂 Fotka s Melkama je krásně sladěná a postava fakt top🙂

  2. BeautyKoktejl napsal:

    Krásně jsi to sladila s botičkama. Doufám, že se zase brzy sejdeme na kávičku, u příležitosti Pop MÁNIE to bylo super.

Napsat komentář

