10. měsíc pana starosty

Dobré ráno!

Další měsíc utekl jak voda a mám tu červnový článek, které píšu pro moje kluky. Snad mi za to jednou nevynadají. Nebo jen maličko🙂.

Červen byl u mimina ve znamení plazení. Začal se odstrkovat jednou nohou, pak přidal i druhou, ručičky si skládá před sebe. Má stejnou techniku jako brácha před třemi lety. Druhý týden péruje na kolínkách a začal lézt dozadu. Když chce dopředu, je lepší dát pupíček na zem a vytřít to tu. Je jak malý slimák, kdybych ho namočila, je za ním mokrá stopa🙂. S trávou se skamarádil líp než brácha a s pískem, ani nemluvím! Plácl sebou do pískoviště a rozhraboval písek ručičkama, koukal, co to jako je. Naštěstí neochutnával, tak jsem ho mohla nechat volně lézt k hračkám. V den, kdy měl deset měsíců si poprvé sám sedl. Ještě je ale nejistý, někdy se překulí na podlahu.

Miminu jsem začala říkat pan starosta. Jednou jsem byla s kamarádkou na kafi a on se furt sápal po mém kelímku, tak jsem mu dala jeden prázdný na hraní a vyfotila ho. Na té fotce se tvářil doslova jak pan starosta. Takový malý dospělý. Tak už mu to zůstalo a na Instagramu se to docela chytlo🙂. Byli jsme taky na vítání občánků. Pan starosta dostal pamětní list z radnice a bude mít fotku s nynější starostkou (kolegyně)🙂.

Juniorův červen byl konečně o školce a plavání bez nemocí. Už bylo na čase, co? Má teď svoje první prázdniny! V červnu byl taky poprvé na tenisu. Zapsala jsem ho do tenisového kurzu. Jsou tam asi 4 děti ve skupině, nejmladšímu je cca 3,5 let. Nejdřív mají rozcvičku, pak se proběhnou po kurtu, dělají něco s míči – posílají si je po zemi nebo se učí házet a chytat, mají opičí dráhu nebo slalom, učí se držet raketu, stoupnout si bokem k základní čáře a hodit balonek o zem, někdo se pak i trefí do míčku🙂. Je to super pozorovat ty začátky a jak jsou takoví neohrabaní. Byla jsem se s kočárkem projít okolo ostatních kurtů a třeba desetileté děti hrají už hezky. Nebo aspoň to vypadá jako tenis🙂.

No a na mě dolehla taky tenisová nálada, resp. mě dohnal jeden můj slib. Dřív jsem říkala, že když bude Junior chodit na tenis, tak začnu taky. Takže mám domluvenou první lekci s trenérem a pojedu hezky od začátku. Třeba si s Juniorem nebo s manželem spolu jednou zahrajeme🙂.

Mějte krásné léto a užijte si prázdniny!

P.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na 10. měsíc pana starosty

  1. Milena napsal:

    Pavli, je až neuvěřitelné, jaké pokroky během jednoho měsíce děti zvládnou!

  2. Iva napsal:

    Posledni fotka je z Lipna, ze?

Napsat komentář

