Beauty Note – Dior Eye Reviver Palette

 

Dobré ráno!

Dnes to bude o Dioru. Když jsem tuto paletku viděla na internetu, zůstala jsem trochu v šoku. Představte si, když se vám zastaví dech, zůstanete zírat s otevřenou pusou a ruka na touchpadu se zastaví v polovině pohybu… tak nějak… ještě se mi zamlžily oči😀. Uviděla jsem paletku stínů, které využiji všechny do jednoho! Ještě jako bonus s gelovou linkou a od Diora, na jehož vlně jedu prakticky od Vánoc. To, že mě čeká průzkum Rouge Dior snad ani psát nemusím. Zatím nemám ani jednu (emotikon opice, co si drží pusu)😀.

eye reviver palette

Source: Dior.com

Zpět k paletce stínů – podle Dior.com je to první rozjasňující paleta, která používá technologii Glow-Mimetics TM. Nevím, o co jde, ale rozjasní skvěle. Když se podíváte na paletku, tak první stín je podkladový a i on obsahuje drobné rozjasňující částečky – použije se na celé víčko až pod obočí. Druhý stín je už více třpytivější a jde použít na projasnění vnitřního koutku, kam jej nejvíce dávám já, nebo na celé pohyblivé víčko. Třetí stín se dá použít k rozjasnění vnější části oka a klidně až pod obočí. Čtvrtý stín můžete dát do ohybu víčka a udělat tak oku hloubku. Pátý nejtmavší stín je na vnější část pohyblivého víčka a na spodní linku. Stíny jsou úžasné, gelová linka taky. Pigmentace stínů je výborná. Stíny nemají takové ty velké třpytky, projasní přirozeně, neopadávají pod oko při nanášení, barvy se neslévají a nezalézají do ohybu víčka. Jen pro upřesnění – báze pod makeup nepoužívám ani na obličej ani na oči, když jdu líčit oči, tak je mám lehce přepudrované.

Musím se přiznat, že po prvním osahání testeru v parfumerii jsem zaprášila celý stojan, na ruce jsem měla pár třpytek a byla jsem docela na pochybách, jestli si mám paletu koupit. Druhá návštěva v jiné parfumerii mě k nákupu přesvědčila. A udělala jsem dobře. Asi mi k tomu prvnímu testeru dali špatné štětce. Doma používám štětce Zoeva – konkrétně č. 220 na podkladový stín, č. 231 na druhý stín a projasnění koutku oka, č. 222 na třetí stín a nanášení na pohyblivé víčko a č. 227 na stínování vnějšího koutku a ohybu víčka. Na gelovou linku používám malý štěteček, který byl v paletce, je šikovně střižený a krásně se s ním pracuje. Linky si dělat neumím, ale už první pokus byl s tímto malým pomocníkem na jedničku🙂.

Paletku teď používám nejvíc. Když chci jen nenápadné denní líčení, použiji první tři stíny, když chci výraznější líčení, dám si čtyři nebo všech pět stínů a linku. S paletkou se dá hezky vyhrát.

Dám vám sem ještě moje fotky, co na ni říkáte? Jak si nejraději líčíte oči vy?

Mějte hezký den!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Beauty Note – Dior Eye Reviver Palette

  1. Martina Fraňková napsal:

    To jsem neměla vůbec vidět! Odolávám už od dubna z Vídně. …láska na první hrábnutí.

  2. BeautyKoktejl napsal:

    Pavli, paletka vypadá fakt pěkně a velmi decentní. Kolik kočko stala? 😄 A moc hezky článek. Jdu si ještě počíst o panu starostovi 😆

  3. Hana napsal:

    Kdybych neměla jinou neutrálku od Diora, asi bych moc moc litovala!

  4. Vanilka napsal:

    Ach jo. O téhle „investici“ už uvažuju několik týdnů. Což je na někoho tak zbrklého, jako jsem já, co říct. Ale při příští cestě kolem parfumerie asi neodolám…

Napsat komentář

