Děti u vody

Ahoj všichni!

Dnešní článek bude spíš pro maminky, ale kdo má rád Angry Birds, taky si přijde na své🙂.

Nedávno jsem znovu procházela naši letní výbavu a zjistila jsem, že zase potřebuje doplnit. Minule jsem kupovala plavecké rychleschnoucí ručníky, UV trička a pro sebe konečně plavky, co mi tvarově sedí. Tentokrát to byly doplňky pro kluky na jejich vodní hrátky.

Mimi dostal dva míčky do vody od Munchkin. V obou míčcích jsou pohyblivé hračky, které se při pohybu kroutí nebo hrkají. Malý si je bere s sebou do vany, na přebalování mu je utírám a dávám do ručičky, posílá si je i na chodbě na zemi a leze za nimi. Má míčky rád. Tyhle sice neskáčou, ale zase dobře plavou ve vodě.

Potřeboval taky plínky do vody. Ještě z dob Juniora jsem tu měla pár DMkových a dva kousky Huggies. Připomněla jsem si, co jsem měla na kterých ráda a pořídila znovu Huggies Little Swimmers, protože jsou měkčí a líp se mi na mimino oblékají. Sundavání je u obou stejné – roztrhnou se na boku. Je to vlastně stejné i u nových Pampers Pants plínek, ty jen nejsou do vody.

Junior dostal od babičky a dědy ke svátku nafukovací míč s motivem Angry Birds, tak jsem mu pořídila i kruh s jeho oblíbenými ptáky. Ten byl nadšený. Měl ho na sobě i v pokojíčku.

Co Juniora ale dostalo nejvíc, byly náplasti s plyšovými Angry Birds! V krabičce jsou jak normální náplasti na rány, tak ještě přelepovací plyšové nálepky s postavičkami ptáků. Hned chtěl polepit ruce. Jednu nalepil dokonce i na můj laptop, tak jsem in. 😄

Níže je pár fotek našich novinek. Jaké máte letní vychytávky pro vaše děti?

Mějte se hezky!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Děti u vody

  1. Verča napsal:

    Díky za tip na plavací plenky. Zrovna to řeším🙂

  2. Helena napsal:

    U nás taky boduje huggies.A co se týče kruhu a míče.Tak taky od huggies.Jen kruh předčasně dosloužil a nemohu sehnat novej.Začal ucházet a malej se s ním nechce rozloučit.

  3. Helena napsal:

    Dnes jsem malýmu koupila taky kruh s ptákem a je kupodivu nadšen:-)

Napsat komentář

