Další nálož kosmetiky MOJE

Ahoj všichni!

Na Instagramu jsem tento týden spustila soutěž o dva balíčky kosmetiky MOJE. Dostala jsem spoustu produktů, o které se se svými čtenářkami ráda rozdělím. Kdo ještě nesoutěžíte, můžete se pořád zapojit, soutěž trvá do 31.7.

Některé kousky jsem si nechala na svoje testování. Které to jsou?

Matný lak č. 07 v neonové růžové – do tohoto kousku jsem se zamilovala na první pohled, je to totiž stejná růžová jako můj letní náramek Růžovka – neonová, růžová a matná. Nejdřív jsem lakovala na nohy, kdyby to náhodou nebylo ono, no teď už jej mám i na rukou a dáme si příští týden repete🙂. Lak je tekutější než klasické laky, velice lehce se nanáší, okamžitě zasychá a po pár vteřinách zmatní. Na jednom prstu jsem zkusila dát nejdřív bílý lak pro zvýraznění barvy a na to neonový – nebylo to ono, bílý jsem měla jen v jedné vrstvě a po nalakování neonovým vylezlo nerovnoměrné nanesení bílé barvy. Takže mám nalakováno přímo na svoje nehty. Dala jsem dvě vrstvy a vypadá to hezky. Lak je matný, ale není na povrchu drsný. Tím, jak je tekutý a dá se nalakovat ve velice tenké vrstvě, nejde na nehtech skoro cítit.

Tužky na oči č. 04, 05 a 07 – jsou v barvách lesklá starorůžová (dávám do vnitřního koutku oka), lesklá tyrkysová (dávám jako horní linku a protáhnu nad vnější koutek), sametová šedá (také na horní linku s protažením nad vnějším koutkem). Tužky jsou měkké, vydržely mi na očích i ve vedrech. Sice nejsou voděodolné, ale to jim klidně odpustím, zase se skvěle odličují. Velmi dobře se s nimi líčí, nepíchají do víčka ani, když jsou čerstvě ořezané, a přitom to nejsou vyloženě máslové roztékající se typy. Zlatá střední cesta. Barvu mají výraznou už při prvním tahu, není potřeba tužku „rozepisovat“ na ruce nebo dělat linku několikrát. Výborný produkt za skvělou cenu😉.

Z kosmetiky MOJE už jsem zkusila více produktů, mohli jste si přečíst recenze tady a tady. Jsem ráda, že jsem tuto českou značku kosmetiky potkala a že má dobré produkty za velice příznivé ceny. Vyzkoušeli jste už něco z  jejich nabídky?

A znáte jejich balzámy? Nový arganový je nebe na puse! Ale o tom zas někdy příště.😉

Krásný pátek!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

