Zdravá lahev

Ahoj všichni!

Lahve a flaštičky – další z témat, které maminky řeší. Nejdřív jakou kojeneckou, pak přechod na jiný typ pití než z dudlíku, pak aby láhev netekla, ve starším věku už se většinou lahve kupují podle obrázků na obalu🙂.

Celým tímto koloběhem jsem si prošla s Juniorem a někdy před dvěma lety jsme se zastavili u Zdravé lahve. Jednu měl Junior – s motivem pirátů, a jednu s klasickým logem jsem si vzala pro sebe na cestování a cvičení. Junior mi tu moji ale pořád bral, tak měl vlastně dvě – jednu na vodu, druhou na ředěný džus. Minulý týden se na Instagramu na téma lahviček rozjela debata, tak jsem si řekla, že už je čas podívat se Juniorovi po jeho druhé vlastní a taky možná pořídit pro Mimi jeho první lahvičku.

Na webu Proděti.cz ještě běží akce, kdy jedna vyjde na 166 Kč, což je super cena. Junior má tedy novou lahvičku se záchranným systémem, silnicí, auty, značkami. Mimi má lahvičku s příšerkami – ještě vlastně nevím, kam bude směřovat a co se mu bude líbit. Ke každé lahvi je přibalena náhradní gumová koncovka. Vzala jsem jim i náhradní plastové vršky a z minulého nákupu mám i těsnící kroužek a různé barvy gumových náustků. Junior dřív ty koncovky kousal. Teď už mu vydrží.

A proč zrovna Zdravá lahev? Protože je ze zdravotně nezávadného materiálu, ze kterého se do pití nic neuvolňuje. Je dostatečně široká a dá se umýt i rukou, jde mýt v myčce, je přizpůsobená na velký rozdíl teplot, takže snese i horkou vodu nebo ledový nápoj. A mají krásný design a náhradní díly, což se mi velmi osvědčilo.

Jaké lahve mají vaše děti? Dejte mi vědět v komentářích🙂.

Mějte krásný den!

P.

IMG_4767

Jedná se o sponzorovaný příspěvek. Text, názory a fotky jsou moje vlastní.
Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

