Květiny v krabici

Dobré ráno!

Už je to konečně i v Čechách. Co? Květiny v krabici🙂. Dívala jsem se po nich vloni na internetu a hodně se mi nápad dárkové kytice líbil. Jde většinou o krásně naaranžované jednodruhové kytice v kloboukové krabici, která vám pak zůstane. Jednoduchá věc a přitom tak super nápad. A tak jsem si pomalu snila o tom, že bych jednou taky ráda takovou kytici dostala.

A co myslíte? Minulý týden u nás zazvonil kurýr z Magnifique bouquet a přivezl mi moji první krabici růžových růží. Dárkové květiny jsou skvělý nápad. Ano, dají se objednat už pomalu v každém větším květinářství, ale takto zabalené v krásné krabici mi přijdou daleko víc romantické a luxusní. Takový ten doplněk, když „o něco jde“, když chcete udělat dojem nebo vyjádřit obdiv, poděkování…

Moje kytice byla v krásné bílo-modré pruhované krabici. Dostala jsem světle růžové růže a kartičku s poděkováním. Růže jsou obepnuty jemným papírem a uvnitř jsou svázány do pevné kytice, která je ve vodě v misce a v celofánu zabezpečeném svorkami. Samozřejmě, neměla by se klopit nebo převrátit, vydrží běžné přenášení a zacházení. Kytku jsem dostala v pátek a ještě ve středu další týden byla hezká, tj. 6 dní mi zdobila interiér. Krabice mi zůstane jako milý doplněk.

Znáte květiny v krabici? Pokud ne, podívejte se na webové stránky Magnifique bouquet nebo na jejich Facebook. A na Instagramu mají nádhernou galerii květinových aranžmá.

Posílám vám fotky mojí kytice. Ještě teď jsem z ní nadšená, byla opravdu nádherná🙂.

Mějte krásný pátek a víkend!

P.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

