Beauty Note – Pleťové masky Patchness

Dobré ráno!

Nedávno jsem dostala moc příjemný balíček k vyzkoušení – pleťové masky Patchness. Nikdy jsem o nich neslyšela, po pravdě, ani jsem se doteď nezajímala o gázové nebo polštářkové typy masek. Matně si vzpomínám, že v parfumeriích nějaké jsou, ale domů se mnou zatím žádná neodešla. Tak až teď.🙂

„Společnost PATCHNESS® Paris je inovativní francouzská dermokosmetická společnost, založená v roce 2013 v Paříži. Za jejím vznikem stojí rodinný team, který se v průběhu několika let věnoval vývoji speciálních kosmetických masek, ve formě „přilnavé náplasti“. Tato forma intenzivní výživy a regenerace pokožky je předmětem jejich letitého výzkumu, vývoje, dovedností a specializace. Pro výrobu samotných „masek“ používáme nejlepší dostupné materiály, hedvábí anebo BIOcelulózu, v obou případech 100% přírodního původu, s vysokou kapacitou přenosu aktivních látek do pokožky. Dokonalé propojení séra a vhodně zvolených materiálů masek garantuje vysokou účinnost péče ve velmi krátkém čase.“  Zdroj citace: Patchness.cz

Sice nemohu hodnotit vzhled masky a její materiál, protože mám takový typ masky poprvé. Co ale hodnotit mohu, jsou účinky masky na moji pleť. Ať si vezmu masku v tubě či kelímku nebo masku na gáze či na polštářku, slibovaný efekt by mít měla. Pojďme se na ně tedy podívat blíž.

Hydratační maska Hydratense

Hydratense je celoobličejová maska napuštěná sérem z kyseliny hyaluronové, Aloe Vera, kolagenu. Slibuje, že pleť hloubkově hydratuje, vypne, rozjasní a vyživí. Masku jsem tedy odlepila od gázy a přiložila na vyčištěnou pleť. Nejdřív pěkně studila, ale za chvilku se srovnala s teplotou pokožky. Určitě to chce trochu cviku při umisťování masky. Docela jsem řešila, jak si mám poskládat volné okraje. Nakonec se mi ale podařilo vše přilepit k pleti. Snažila jsem se poctivě vydržet 20 minut a pak jsem masku sundala. Na obličeji po ní zbylo gelové sérum, které jsem si rozetřela a za chvilku se i toto vpilo do pokožky. Asi jsem pořádnou dávku hydratace potřebovala jak sůl. Určitě je lepší dávat si masku navečer a po jejím odstranění jít spát. Já jsem si ji dávala dopoledne s tím, že se budu líčit až odpoledne. Celý den jsem sice měla hezky nacucanou pokožku, ale leskla se a před líčením jsem musela pleť omýt micelárkou a dát svůj běžný hydratační krém, aby mi dobře přilnul makeup. Ale masky obecně by se měly dávat spíš v klidovém režimu, aby mohly účinky pěkně doznít.

Udělala maska, co slibovala? Za mě jo – po jejím odstranění a vsáknutí séra jsem opravdu měla pleť napitou dobrou dávkou hydratace, z pocitu tenké pokožky se stala silná a pružná pleť.

IMG_6500

Oční kolagenová maska

Ve druhé krabičce bylo 5 sad oční kolagenové masky. V každé sadě byly zabaleny dva polštářky pod oči. Oční maska obsahuje hlavně kolagen, který pomáhá vypínat vrásky. Dále je obsažen i vitamín C na rozjasnění, kyselina hyaluronová pro dodání hydratace. Po vyjmutí ze sáčku jsem polštářky přilepila pod oči a znovu jsem čekala daných 20 minut. Oční masku jsem si dávala v jiný den než hydratační. Opět to chce trochu si pohrát s umístěním polštářků a při jejich přilepování na pleť je maličko natáhnout a uhladit prstem, aby mezi maskou a pokožkou nebyl vzduch. Maska nejdřív chladila a pak jsem cítila jakoby zmenšování otoků, takové oživení jako když vám foukne svěží vánek do obličeje. Po dvou použitích účinek u vrásek nevidím, to by chtělo asi delší a pravidelnou aplikaci. Co ale pozoruji hned po odstranění masky je osvěžení a hydratace očního okolí, zmenšení otoků a lehké projasnění. Účinek na tmavé kruhy pod očima bohužel nezhodnotím. U mě jsou neduhem otoky a ty maska zmenšila.

IMG_6502

Máte také zkušenost s maskami Patchness? Používáte gázové nebo gelové polštářkové masky? Napište mi do komentářů vaše zkušenosti.

Mějte hezký den!

P.

Produkty byly poskytnuty k nezávislé recenzi. Text a fotky jsou moje vlastní, pokud není označeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Beauty Note – Pleťové masky Patchness

  1. Martina Fraňková napsal:

    To neznám! A sháním hydratační masku, když mi zrušili EL.

    • Tahle je super. Je to jednorázovka. Ale toho séra v pytlíčku spousta zbyde. Možná by to šlo po pár dnech vyšťourat a dát na pleť bez té gázy…?

      • Patchness Paris napsal:

        Ano, u některých masek to dokonce doporučujeme. V případě oční masky je sérum , ve které jsou kolagenové „polštářky“ uloženy, tekutější, proto doporučujeme aplikovat hned i na zbytek tváře, případně krk a dekolt. U ostatních masek, u kterých má sérum gelovější texturu, ponechte den až dva v ledničce a aplikujte i dodatečně. Váš Patchness

Napsat komentář

