Bepanthen a přebalování

Ahoj všichni!

Nedávno jsem byla s několika maminkami píšícími blogy na moc příjemném setkání s Bepanthenem. Chtěli nám  – a přes nás i vám – představit nové krémy v jejich sortimentu.

Setkání bylo pečlivě zorganizováno, nechyběl dětský koutek a chůvy, vizážistka, profesionální fotograf, módní stylistka a chutné občerstvení. A taky dobrá káva😉. Nové krémy i ostatní Bepanthen produkty představovala dětská lékařka a hned jsme s ní mohly konzultovat naše dotazy nebo postřehy. Všechny zmíněné věci jsme si mohly na místě vyzkoušet a domů jsme si odnesly pár vzorků k vyzkoušení.

Na které produkty jsme se s ostatními maminkami podívaly?

Bepanthen Care Mast

I když jsem máma dvou kluků a přebaluji ve svém životě zatím tři roky, tak jsem se dozvěděla novinku – Bepanthen Care mast není na opruzeniny, ale na každodenní používání a předcházení opruzeninám. Aha. Já ji u Juniora chtěla používat právě na začervenalou kůži, když se mu opruzeniny začaly dělat nebo i na puchýřky, které se nám párkrát podařilo vytvořit. Mast nefungovala. Tak jsem vše zachraňovala jinou mastí se zinkem. No kdybych věděla, že Bepanthen Care mast není na opruzeniny, nemusela jsem ji mít na black listu. Takže teď po třech letech s plínkami mi to někdo konečně vysvětlil😀. Takže správné použití Bepanthen Care masti je při každém přebalování pro ochranu pokožky. Nedává se jí moc, stačí velikost hrášku, neměla by zůstat bílá vrstva, ale krém hezky rozetřít. Paní doktorka zmínila použití i na bradavky kojících žen – pro uklidnění, předcházení popraskání.

Bepanthen Extra Mast

Nová Extra mast obsahuje kromě dexpanthenolu, který je v Care masti, také vitamín B3 a olivový olej. Svým složením zabraňuje enzymům ze stolice, aby poškodily dětskou pokožku. Právě tyto enzymy jsou hodně agresivní a proto je nutné miminko přebalit ihned po stolici. Extra mast je znovu preventivní, používá se při každém přebalování a je vhodná zejména pro novorozence a kojence během prvního roku jejich života. Starostu touto mastí mažu už měsíc, na dovolené u moře jsme ji měli taky a žádné zarudnutí se nekonalo, ani při cestování, kdy byl delší dobu v jedné plínce.

Bepanthen Sensiderm krém

Další novinkou je krém Sensiderm na pokožku s projevy ekzému. Tento krém je hodně hydratační a reparační – opravuje ochrannou kožní bariéru přidáním lipidů. Dá se používat u dětí i dospělých. Já jej zkouším na svoje lokty s atopickými ložisky a na Juniorovy podkolenní jamky. U sebe pozoruji více hydratace, vymizení šupinek a místo mě nesvrbí. Juniorovy nožičky jsou na pohled jemnější. Bude to chtít ještě čas, ale zatím mohu říct, že pokožka se lepší, je více hydratovaná a není tak hrubá a šupinatá jako předtím. S aplikací budeme pokračovat, zatím to vypadá, že je to jeden z krémů, který atopická místa opravdu hydratuje. Zkoušela jsem dřív různé konopné masti, ovesné koupele, dětské krémy s minimem přidaných látek, vše zůstalo jakoby na povrchu. Z tohoto mám lepší pocit.

Bepanthen krém a Bepanthen Plus

Dva krémy do domácí lékárničky – Bepanthen krém je na popáleniny nižšího stupně – na spálení od sluníčka nebo podráždění od větru, mrazu. Pokožku regeneruje díky obsaženému dexpanthenolu. Na drobná poranění je Bepanthen Plus – nanáší se na drobné rány, které předtím vyčistíte. Obsahuje chlorhexidin, který zabraňuje šíření infekce do rány, a znovu dexpanthenol, který je hojivý. Antiseptický krém mám na seznamu při příští návštěvě lékárny, takový krém doma nemáme.

Dále nám paní doktorka představila Krém proti striím, který stimuluje tvorbu kolagenuu, hydratuje a pomocí olivového oleje posiluje kožní bariéru. Účinek nedovedu posoudit, strie nemám ani z jednoho těhotenství. Nakonec jsme se ještě bavily o Bepanthen Očních kapkách, které budou do konce roku bohužel staženy z  českého trhu. Už jsme doma jedno balení měli a mám už udělanou zásobu. Jsou to hydratační a zklidňující oční kapky s dexpanthenolem a kyselinou hyaluronovou, které jsou baleny v maličkých ampulkách na 2 použití. Ampulku si odtrhnete, otevřete, kápnete do očí a můžete znovu zavřít pro opakované použití během následujících pár hodin. Kapky jsem nosila v kabelce pro rychlé použití při podráždění očí u sebe i u Juniora. Hned se dostavila úleva, oko bylo vlhké, případně se vyplavil prach.

V galerii vám posílám pár fotek produktů a jednu sladkou pusu.

Napište mi do komentářů, jaké zkušenosti máte s Bepanthen produkty a který je váš nejoblíbenější.

Mějte hezký den!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

