Jaké bylo naše září?

Ahoj všichni!

Starosta měl rok a tím se přehoupl z kojeneckého do batolecího věku. A pro mě začíná fičák s hlídáním jeho stavění se a pokusů o pohyb po dvou. Tím taky končí moje rozčarování z miminek a jejich rychle měnící se podoby. Teď už to bude chvilku stejné, pak začne chodit, tak budeme jásat, a pak to zase bude stejné než se rozmluví. Do toho párkrát epizoda se zuby… Aspoň minule to tak bylo. Ale co mám dvě děti, tak jsem se naučila nic neplánovat. Takže vlastně kdo ví, jak to Starostovi půjde🙂.

Zpět k uplynulému měsíci. Oba kluci oslavili narozeniny. Letos jsme to slavili dvakrát – jednou tu byli i babička s dědou, podruhé jen my čtyři. Doteď tu máme nafouklé balonky, Starosta je honí po chodbě a má z toho obrovskou radost🙂.

Juniorovi v září taky začala školka. Pro nás letos nic moc změna – o prázdninách byl totiž jen první dva týdny doma a pak měl pořád příměstské tábory s tenisem nebo plaváním, v srpnu si střihl i prázdninový provoz školky a taky jsme byli dvakrát na jihu u babičky a dědy. To, že jednoho dne šel zase do školky byla prostě „normálka“. No jo, jenže on tam chodil jen první týden a pak chytl od tatínka šílenou angínu. I když jsem se snažila manžela separovat, co to šlo, vzduch stříkat desinfekčním sprejem, Junior to stejně chytl. V poslední den, kdy manžel dobíral antibiotika, už měl Junior šílené horečky, vysoké CRP a nasazeny antibiotika. A před námi dovolená… Naštěstí se stihl včas vykurýrovat a všechny léky dobrat před odletem. Mimino do toho mělo asi třídenní laryngitidu, což byl taky fičák s doktorkou na telefonu téměř nonstop během těch dní. No, všichni kluci se uzdravili a odjeli jsme na dovču.

Letošní dovolená u moře byla zase v Turecku – hotel Voyage v Beleku. Už jsme tu jednou byli, když bylo Juniorovi asi rok a osm měsíců. Tenkrát byl květen a ještě studené moře. Tentokrát jsme si vybrali zářijový termín s mořskou vodou jen o pár stupňů chladnější než byla teplota vzduchu. Jeden den nám pršelo, jinak bylo typické letní počasí. No a jestli čekáte, kdy začnu psát o svých nemocech, jako že jsem po manželovi a dětech na řadě i já, tak teď. Na dovolené jsem chytla nebo si nějak přivodila zánět spojivek. Snažila jsem se to tam léčit antibiotickými kapkami, které ale bohužel nezabraly stoprocentně. Takže jsem se vrátila z dovolené a dál nosila sluneční brýle, protože jsem světlo skoro nemohla vidět. No vlastně jsem vůbec nic neviděla. Aktuálně zánět doléčuji… Je to zvláštní, měla jsem to poprvé.

Jinak jsme si ale dovolenou užili. Kluci se máchali ve vodě, Junior plaval jen s rukávky, dával na šířku i velký bazén, jezdil na tobogánu. Nejdřív nechtěl pod vodu, pak mu nevadilo, když se potopí. V moři se jim moc líbilo. Juniora bavilo skákání do vln, Starosta byl nadšený i z té slané chuti🙂. Vůbec mu moře nevadilo. A v písku na pláži si vyloženě liboval. Mám radost, že se jim to líbilo. Lety taky zvládli v pohodě, i když jsme Starostu měli kvůli věku na klíně. To jsme trpěli trochu my s manželem.

No a teď už pomalu vybíráme zimní dovolenou🙂. Doufám, že se do té doby naučí Starosta chodit. Přeci jen v teplých botičkách a kombinéze mu bude líp než když se na sněhu bude válet. V kočárku už samozřejmě být nechce.

V galerii posílám pár fotek😉.

Mějte krásný den!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování, Kids. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

