Žabičkové boty do deště

Ahoj všichni!

Do podzimního upršeného počasí se hodí ukázat vám Juniorovy nové holínky s žabičkou🙂.

Objednala jsem boty znovu od značky Coqui. Už od nich máme gumové boty k bazénu a zatím fungují výborně bez jediného kazu. Věřím, že s holínkami budeme mít stejnou zkušenost.

Dříve jsme měli holínky vyteplené fleecovou vrstvou. Nejdřív jsem si myslela, že to bude perfektní plus. Možná pro maličké děti, tak do dvou let, aby měly nožičku hezky v teple. Jenže čím je Junior starší a pohyblivější, tím víc se mu v nich potila noha. Teď jsem hledala holínky, které budou bez teplé vrstvy uvnitř. Coqui tohle splnily, tak jsem spokojená. Boty mají uvnitř bavlněnou vrstvu, aby se do nich lehce vklouzlo. On je zase spokojený, že má nové boty do deště. Žabička na boku se mu taky líbí, a hlavně to, že může bez problémů skákat v kalužích. Vymetá je opravdu poctivě🙂.

Jestli chcete stejné, ještě je na ně akce TADY. Velikostně jsou pro děti ve věku cca 4-6 let.

Užívejte dnešní deštivý den!😉

P.

Produkty byly poskytnuty k nezávislé recenzi. Text a fotky jsou moje vlastní, pokud není označeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion, Kids se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

