První dojmy z přístroje Philips VisaCare

Ahoj všichni!

Kdo sledujete můj Instagram, víte, že jsem nedávno dostala k vyzkoušení přístroj Philips VisaCare. U jedné fotky jsem slibovala bližší recenzi, tak tady je🙂.

Přesný název přístroje je Philips VisaCare Mikrodermální abraze SC6240/01 a je určen k ošetření pleti obličeje. Výsledkem by měla být pleť zářivější, mladší a jemnější.

Co přístroj umí?

Přístroj pracuje s vakuovým liftingem a peelingem (mikrodermabrazí) zároveň. Liftingem se stimuluje mikrocirkulace v pokožce, pleť je prokrvená a svěží. Vakuový lifting je něco jako masáž při kosmetickém ošetření, jen si ji můžete udělat kdykoliv doma. Peeling stimuluje proces obnovy buněk. Obrušování odumřelých buněk má na starosti peelingový nástavec. Je účinnější než ručně prováděný peeling a po odstranění našedlého nádechu odhalí pod vrstvou odumřelých buněk zářivou pleť.

Přístroj je vhodný pro všechny typy pleti. Obsahuje dva nástavce – pro citlivou i normální pleť. Doporučuje se začít s nástavcem na citlivou pleť a až si obličej zvykne, pak  můžete přejít na nástavec druhý. Před prvním ošetřením je ovšem doporučováno vyzkoušet přístroj na předloktí kvůli možné reakci.

Jak funguje v praxi?

  • Hned po rozbalení se přístroj musí nabít. Doporučuje se celý osmihodinový cyklus. Když spěcháte, stačí hodina a přístroj je připraven na jeho pět minut slávy.
  • Když se vám přístroj nabíjí, podívejte se do návodu. Ano, jsem taky typ, který dělá věci intuitivně a návody čtu, až když jde do tuhého… Jenže když jde o něco, co se dává na obličej, je lepší mít potřebné informace dřív, než začnete. Dozvíte se tam třeba, kolik tahů na každé oblasti obličeje můžete dělat, jak často se přístroj používá atd.
  • Přístroj se používá na odlíčenou a perfektně očištěnou pleť, která je suchá. (!) Není to masáž na mokro.
  • Vždy prsty přichyťte pleť a od prstů pohybujte přístrojem směrem ven ze středu obličeje. Chce to trochu cviku a zkusit si potřebnou sílu a rychlost tahů. Například – chytnu si tvář vedle nosu, přiložím přístroj a jedním tahem jedu ke spánku, pak přechytnu vedle rtů a jedu další linku k uchu, nakonec spodní linku na hraně čelisti. Čelo chytnu nad obočím a tahy dělám kolmo ke stropu. Bradu chytnu pod rtem a tahy jdou směrem ke krku.
  • Nezůstávejte na jednom místě – vakuem si můžete přivodit modřinu😉.
  • Přístroj prý lze použít i na oční okolí. Já jsem to nezkoušela a peeling na víčka si dávat nebudu.
  • Vhodná frekvence použití je 2x týdně. Je to jako masáž na kosmetice, jen provedená doma. Pleť musí mezi tím i odpočívat a regenerovat.
  • Je super dělat masáž přístrojem večer, nanést noční masku nebo oblíbené sérum a krém a hned jít spát. Ráno uvidíte výsledek.

Moje první dojmy

Pokud jste dočetli až sem, určitě jste zvědaví, jak jsem byla spokojená s použitím. Spokojená jsem byla moc🙂. Po prvním ošetření jsem nanesla noční masku Revitalizing Supreme od Estée Lauder a šla jsem spát. Ráno jsem se probudila a měla jsem vyhlazené vrásky na čele. Komplet všechny. Nic tam nebylo. Ani  moje vrásky mezi obočím, které jsem chtěla nechat na podzim vyplnit. Tak už nemusím chodit na botox, udělám si vždy před nějakým důležitým dnem vakuový lifting🙂. Pleť byla hned po použití prokrvená, víc jsem to cítila na tvářích než na čele. Tváře mi vnitřně jakoby brněly, cítila jsem teplo. Nic mě nikde nepnulo ani neštípalo. Ráno byla vidět i na tvářích taková zdravá barva, mohla jsem jít ten den klidně bez makeupu. Druhé použití jsem zkusila bez masky s noční péčí Dermalogica, kterou používám denně. Znovu jsem viděla vyhlazené čelo, tentokrát se i nosoretní rýha zdála o chlup menší. Každopádně ráno jsem měla hezkou barvu a zdravě vypadající pokožku.

Za mě tedy zatím pozitivní dojmy a jsem zvědavá na změny přibližně po měsíci používání. Už jste vakuový lifting někdy zkoušeli? Dejte mi vědět do komentářů. Díky🙂.

Mějte hezký den!

P.

philips visacare

Source: Philips.cz

Produkt byl poskytnut k nezávislé recenzi. Text a fotky jsou moje vlastní, pokud není označeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na První dojmy z přístroje Philips VisaCare

  1. Sedmi napsal:

    Hm, teda já jsem zase úplně mimo… Podle fotky jsem na první pohled byla celkem překvapená, že testuješ veřejně i hračky pro dospělé😀

  2. Martina Fraňková napsal:

    Asi to budu potřebovat. ….

  3. Jasiko napsal:

    Uvažuji o koupi, a tak by mě zajímalo, jaké jsou Tvé dojmy po delším používání?

Napsat komentář

