Beauty Note – Řada Gzel od Natura Siberica

Ahoj všichni!

Znáte kosmetickou značku Natura Siberica? Já jsem o ní slyšela poprvé asi před rokem, ale až teprve nedávno jsem si konečně něco pořídila. A mám novou závislost🙂.

Natura Siberica je přírodní kosmetika, která využívá síly bylin ze Sibiře a Dálného východu. Složení je z 95% přírodní, značka má Evropský certifikát ECO BIO kosmetiky ICEA. Obsahuje certifikované organické extrakty a oleje. Produkty jsou bez obsahu petrochemikálií, silikonů, parabenů a umělých barviv.

Zamilovala jsem se do řady GZEL, kterou nyní můžete koupit ve slevové akci😉. Mám doma tyto produkty:

Ivan-And-Maria husté mýdlo na vlasy a tělo

Toto pastové mýdlo v kelímku používám při sprchování. Ohromně mi voní. Cítím z něj zemitou vůni lesa, stromů, kůry a lesních bylin. Hlavní bylinnou složkou je Ivanův čaj (vrbovka úzká), který obsahuje velké množství vitamínu C a chrání tak pokožku před vlivy životního prostředí a rozjasňuje ji. Dalšími přísadami jsou například: divoká černá máta s antiseptickými účinky, výživný med, Mariin kořen (rozchodnice růžová) s regeneračními a omlazujícími účinky. Toto mýdlo může být i pro muže, vůně je hodně zemitá a rozhodně je neurazí.

Omlazující tělový krém

Krém mě nejdřív překvapil balením – přišla mi obrovská krabice a v ní docela těžká dóza krému. Jestli znáte Dove tělové krémy, tak ty jsou malé oproti tomuto. Obecně jsou věci od NS ve větším balení než jsem byly zvyklá. Krém je máslový, dá se hezky roztírat, po chvilce se vstřebá. Dávám si ho na celé tělo včetně chodidel, která mě překvapila svojí jemností. Krém mi dobře hydratuje pokožku. Před pár týdny jsme byli u moře a jsem po opalování docela vysušená. Stačí mi mazat se jednou denně a nemám pocit suché pnoucí pokožky. A to množství budu mít tak na půl roku🙂. Tělový krém obsahuje výtažky ze severského jablka, které díky vysokému obsahu antioxidantů regeneruje a omlazuje pokožku, tonizuje, obnovuje pevnost a pružnost a chrání před nepříznivými účinky životního prostředí. Dále je ve složení například vyživující med a šípkový olej.

 Gzel Šampon pro všechny typy vlasů

Šampon voní hodně podobně jako tělový krém – jemná čistá mýdlová vůně. Ač mám citlivou pokožku hlavy a třeba mě škrábe hlava i po některých dětských šamponech, u tohoto to neplatí. Pokožku nemám vysušenou. Šampon příjemně pění. Některé přírodní šampony Alverde pěnivé nejsou a to mi třeba docela vadí, protože mám pocit, že jsem si na hlavu nic nedala. Tak tady pěna je, vůně příjemná, mytí celkově také. Pocit po umytí je dobrý, vlasy hezky voní. Šampon obsahuje olej z arktických brusinek bohatý na kyseliny omega-3 a omega-6, který intenzivně hydratuje vlasy a dodává jim energii. Carské jahody (ostružiník moruška) posilují vlasové kořínky, chrání před negativními vlivy životního prostředí a vlasům dodávají zdravý lesk. Severský rakytník řešetlákový je obrovský zdroj vitaminů a esenciálních aminokyselin, které intenzivně vyživují a regenerují vlasy.

Gzel Kondicionér pro všechny typy vlasů

Kondicionér voní podobně jako šampon, obsahuje také výtažky z carských jahod. Moje vlasy jsou s ním uhlazené a i když potřebuji urgentně péči kadeřníka, vlasy vypadají hebké, lesklé a zdravé po celé jejich délce. Kromě oleje z carských jahod kondicionér obsahuje i olej ze severských brusinek a rakytníkový olej – to vše zaručuje složení plné vitamínů, minerálních látek a aminokyselin pro obnovené a vyživené vlasy.

  

 

Řada Gzel je limitovaná edice, tak jestli jsem vás navnadila ke koupi, neváhejte s objednávkou. Já jdu objednávat další, protože se mi výrobky osvědčily a budou to hezké dárky pro moje blízké🙂.

Mějte krásný voňavý pátek!

P.

 

Husté mýdlo a Omlazující tělový krém poskytl k recenzi e-shop http://www.hairbeauty.cz , šampon a kondicionér byly moje vlastní koupě. Text a foto jsou moje vlastní, pokud není uvedeno jinak.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Beauty Note – Řada Gzel od Natura Siberica

  1. Martina Fraňková napsal:

    Koupila jsem na tvoje doporučení omlazující tělový krém a zatím je první dojem veskrze pozitivní. Eshop funguje bezvadně, ráda doporučuji.

Napsat komentář

