Cestování – Hotel Voyage, Belek

Ahoj všichni!

Dnešním článkem se ještě jednou vrátím k naší zářijové dovolené v Turecku. Ráda bych vám napsala o hotelu Voyage, do kterého jsme se vrátili podruhé. Zatím jsme se do žádného hotelu znovu nevrátili, jen do tohoto po dvou letech. A čím byl pro nás tak výjimečný? Pojďte číst dál ;-)-

Poprvé jsme se do Beleku dostali kvůli golfu a volba hotelu byla náhodná. Dostali jsme od cestovní kanceláře samozřejmě dobré reference na hotel i služby pro rodiny s dětmi. Byli jsme tenkrát nadšení. Juniorovi byly necelé dva roky. Znovu jsme jeli letos v září se čtyřletým Juniorem a ročním Starostou. Tentokrát už jsme jeli na jistotu, věděli jsme, že pro malé dítě nemusíme brát z domu tolik věcí, protože je hotel pro děti dobře vybaven.

Už příjezd byl skvělý – hned na letišti nás vyzvedl místní spolupracovník cestovní kanceláře Mykeny Travel, se kterou jsme jeli, a odvedl nás do soukromého mikrobusu, který nás odvezl do hotelu. Odpadlo tím hodinové stání ve frontě na autobus rozvážející turisty po desítkách hotelů. A teď už k hotelovému komplexu Voyage. Hotel má kromě hlavní budovy i spoustu jiných ubytovacích kapacit – bytových domků, vilek, vše obklopují nádherné zahrady. Vyžití si najde každý od dětí po seniory. Moc se mi líbilo rozdělení hotelu na rodinnou část a na část 16+. Takže kdo nechtěl být rušen dětmi, vůbec je nemusel potkat. Dospělí měli svoji restauraci s celodenními rauty, steakovou restauraci, oddělený bazén, oddělený prostor na pláži, plážové altány nebo i molo. My jsme se pohybovali v rodinných restauracích, u dětských bazénů a na pláži. U bazénů pro děti byly i tobogány, kousek dál dětský klub. Při prvním pobytu mi došlo až při odjezdu, že jsme celou dobu nepotkávali seniorské golfové partičky. Až v recepci jsem viděla, že v hotelu nebydlí jen rodiny s dětmi. A oni byli asi taky rádi, že je malé děti neruší🙂.

Pokoje jsou samozřejmě pro děti vybaveny – cestovní postýlky jsou samozřejmostí, ani si o ně nemusíte říkat. S Juniorem jsme byli v normálním pokoji a teď podruhé jsme měli rodinný pokoj se dvěma ložnicemi – upgrade od hotelu za opakovanou návštěvu🙂. Děti spaly ve svém pokoji a my jsme měli s manželem taky klid. Aspoň půlku noci než začal Starosta kňourat. Bohužel, když nespí doma, tak celou noc nedá a vstává brzo. Na první ranní jídlo jsem mu sebou vzala mlíčka s kaší v krabičkách. Jinak jsem mu jídlo nebrala. V posteli si ale rád dá svoji flaštičku. Pro nás to byly dvě hodinky spaní nebo probouzení k dobru. Jinak bych musela sprintovat do restaurace v šest ráno. No a pak bylo all inclusive, ve kterém si každý našel svoje. Dětem jsme hned první den dali ke snídani banán, lívance a jogurt a u toho vydržely prakticky celou dovolenou. Junior ještě změnil na lívance s medem. Jahodový jogurt mu tam vyloženě chutnal a měl radost, že si sám objednal „apple juice, please“😀. Manžel jel celou dobu ve vajíčkách a slanině, já je měla asi dvakrát, pak jsem objevila teplou ovesnou kaši a už jsem byla jasná. Měli tam pult se spoustou oříšku a celou medovou plástev, tak jsem si kašičku náležitě dozdobila. Moc mi chutnaly sušené bílé moruše.

Hlavní restaurace měla i dětskou část, ze které jsem se posadila. Už poprvé jsme tam chodili s Juniorem pro nějaké jídlo, ale u tenkrát téměř dvouletého jsem neřešila dětské sušenky, dětské jogurty ani přesnídávky. Letos jsem vybavení pro prcky využila dostatečně – v dětské jídelně byl teplý rautový stůl ve formě vláčku s vagónky. Vždy byla k dispozici nějaká polívka, na snídani tam byly vajíčka, mini párečky, grilovaná rajčata, pak různé druhy moučníků, jogurty, dětská  mlíčka, atd. Na oběd a večeři tam bylo vařené kuřecí maso, vedle brambory s mrkví, jiná vařená zelenina, hovězí ragů, bramborová kaše, těstoviny, rajská omáčka, atd. Byly tam samozřejmě i hranolky a kuřecí nugety. Ale kdo je nechtěl, mohl si vybrat ze spousty jiných jídel. K dispozici byla pro maminky celá kuchyňská linka s mýdlem a desinfekcí na ruce, papírovými utěrkami, plastovými příbory, papírovými talíři nebo děti mohly jíst z porcelánu a používat normální dětské příbory. Starostovi jsem některá jídla mixovala – v kuchyni bylo asi 6 tyčových mixérů. Po jednom mixování jsem chtěla mixér umýt, tak mě slečna servírka upozornila, že to je její práce. Prostě stačí použitý mixér dát do krabice a personál jej vyčistí. No a pak tam byly pro děti lednice s dětskými jogurty, s krabičkovými džusy Cappy a s mlíčkem a kakaem – vše se dalo vzít sebou k bazénu nebo na procházku. Co mě ale dostalo byl stojan s kojeneckým jídlem – půlka byla Hipp a půlka nějaká domácí značka. Kromě kojeneckých sušených mlék, která byla zamčená a za mírný poplatek, bylo vše k dispozici v rámci all inclusive. Takže jsem Starostovi brala k bazénu ovocné i zeleninové přesnídávky, dětské máslové sušenky, Juniorovi zas kakao nebo džus v krabičce. Bylo to super. Plus všude v restauracích spousta ovoce.

Na každém rohu byly lednice s balenou vodou a Coca-Cola sortimentem (viděli jste na Instagramu fotku plechovek? :-D). Zmrzlina byla Algida v mini verzích. Když jsem u toho, tak alkohol byl taky značkový. Žádné lokální no-name flašky😉. U bazénu byly k dispozici plavací pleny pro děti. V každé rodinné restauraci byly samozřejmě k dispozici dětské jídelní židličky. Tady to dotáhli k dokonalosti – na jídelním tácku byl jednorázový bryndák, umělohmotná lžička s vidličkou a vlhký ubrousek, a to vše bylo překryto folií. Předtím samozřejmě umyto a vydesinfikováno po předchozím návštěvníkovi. Super, ne? Tady jsem neměla obavy o naše bříška, protože všechno bylo čisté, jídlo kvalitní a chutné a přizpůsobené i nejmenším.

Do galerie vám dám pár fotek, které jsem v hotelu pořídila.

Máte taky nějakou podobnou dobrou zkušenost při cestování s dětmi? Kde vám „nic“ nechybělo? Budu se těšit na vaše tipy ať už ze zahraničí nebo tady od nás.

Mějte hezký den.

P.

Text a foto jsou moje vlastní, pokud není uvedeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování, Kids se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Cestování – Hotel Voyage, Belek

  1. Vanilka napsal:

    Takové zázemí pro děti, to je sen. Mně je cestování s dětmi trochu proti srsti právě kvůli starostem s nedostatečným zázemím. Ale do takového hotelu bych jela hned.

Napsat komentář

