Beauty Note – Rtěnky Pure Color Envy

Ahoj všichni!

Dnešní článek je o mých aktuálně nejoblíbenějších rtěnkách od Estée Lauder – o ikonické řadě Pure Color Envy. První rtěnky z této řady přišly na náš trh přibližně před dvěma lety. V době uvedení jsem měla malého Juniora, chodili jsme pořád plavat a na parfumerie nebyl čas. Rtěnky jsem ani nezaznamenala. Pak základní řadě přibyly sestřičky v nových odstínech. To už jsem zaregistrovala, ale byla jsem v té době těhotná a i když jsem nějakou chtěla a poctivě jsem zkoušela, nevybrala jsem si ani jednu. Připisuji to jinak prokrvené pokožce a rtům v těhotenství. Jaké štěstí pro moji peněženku😀. Letos se to změnilo… koupila jsem si první Powerful z klasické řady, pak Pink Dragon z letní lesklé edice, následovala Tumultuous Pink od kamarádky (děkuji, Marti!) a pak přišly na trh nové tekuté a matné kousky… takže mám Fragile Ego v tekuté verzi a z matných je doma Neon Azalea a Unattainable. Která je moje nejoblíbenější? Všechny! No… letní verzi shine budu nosit zase v létě. Ostatní se dají nosit celoročně. Pojďme se na ně blíže podívat😉.

Pure Color Envy – Powerful

K této rtěnce mám sentimentální vztah, protože byla první. V porovnání s ostatními není až tak výrazná, i když jsem si to o ní nejdříve taky myslela. Přes tuto jemně růžovou jsem se dostala k výrazným odstínům barvy magenta. Powerful mě uchvátila svojí intenzitou barvy, rtěnka opravdu něco udělá se rty – jakoby je napumpuje, udělá rty plnější, kontury jsou pevné a přitom ještě skvěle hydratuje a je na rtech příjemná. Kdybych ji měla srovnat s Rouge Allure od Chanel, tak vyhraje Estée. Kvůli větší hydrataci, stálejší barvě a tomu vylepšení rtů. Allure rty přetře, ale nehydratuje tolik a s tvarem rtů vlastně ani nemá nic dělat.

Pure Color Envy - Powerful

Pure Color Envy – Powerful

Pure Color Envy – Tumultuous Pink

Tumultuous Pink je moje druhá Pure Color Envy z klasické řady a dostala jsem ji od kamarádky. Moje první sytá magenta, krémová, výrazná, ale už jsem se ji naučila nosit i přes den, v létě i teď na podzim. Je krásná, do té barvy jsem se zamilovala. Když se totiž podíváte na fotky, tak velice podobná barva je i Fragile Ego a Unattainable😀.

Pure Color Envy - Tumultuous Pink

Pure Color Envy – Tumultuous Pink

Pure Color Envy Shine – Pink Dragon

Pink Dragon mám v letní verzi Shine – je jako hydratační balzám s barvou. Krásně rty hydratuje, nemusíte řešit konturku, rty se příjemně lesknou, nelepí. Třpytky nejsou jako v některých lescích, spíš je to taková jemná záře. Barva ovšem drží daleko líp než u barevných balzámů. Je to prostě příjemná letní rtěnka.

Pure Color Envy Shine - Pink Dragon

Pure Color Envy Shine – Pink Dragon

Pure Color Envy Liquid Lip Portion – Fragile Ego

V srpnu se k nám dostaly jako novinky tekuté a matné verze Pure Color Envy. No, co dodat, další kousky do sbírky. Z tekutých mám zatím Fragile Ego. Konzistence rtěnky mě hodně překvapila. Čekala jsem klasickou tekutou věc, ale toto je někde mezi tekutinou a pěnou? nevím, jak líp to popsat. Při nanášení musíte být přesní, dá se s ní udělat jakýkoliv tvar rtů a díky její sytosti se docela špatně upravuje, když přetáhnete a chcete ubrat. Znovu má skvělé hydratační vlastnosti, nevysušuje rty, nemám po ní šupinky. Používám ji většinou bez konturky, protože ona je tak zvláštní, že konturku přejede ani nevím jak, ale na kůži drží jak přibitá. Rtěnka neslepuje rty. Když trošku zaschne a ustálí se, tak ji ani necítíte. Je to jako kdybyste měli na rtech jen tu barvu, pigment, který ale nic neváží. Je to hodně zvláštní pocit, ale příjemně zvláštní🙂.

Pure Color Envy Liquid Lip Portion - Fragile Ego

Pure Color Envy Liquid Lip Portion – Fragile Ego

Pure Color Envy Matte – Neon Azalea

Matné rtěnky jsem si koupila teď na zimu. Vloni jsem měla matné ze Sephory, které při častějším nošení začaly vysušovat rty. Nic hrozného, ale šupinky se udělaly. Na  noční mazání mě moc neužije, takže jsem ráda, že jsem letos našla matné rtěnky, které nevysušují. Stejně jako ostatní Pure Color Envy i tyto matné skvěle hydratují, napumpují rty, mají neskutečně sytou barvu a výdrž. Neon Azalea vypadá jako letní záležitost, ale já tyhle zářivé růžovky můžu nosit víc v zimě, když vyblednu. K opálené pokožce to vypadá trochu vulgárně. Ke světlé pleti se mi to moc líbí.

Pure Color Envy Matte - Neon Azalea

Pure Color Envy Matte – Neon Azalea

Pure Color Envy Matte – Unattainable

Unattainable je asi nejlepší. Jak je tu postupně popisuji, tak musím říct, že tahle je asi moje nejmilejší. A hned o chlup za ní Fragile Ego a Tumultuous Pink. Unattainable jsem si brala jako sytou matnou zimní rtěnku – vánoční. Je o kousek tmavší než Tumultuous Pink. Asi to dělá ten matný finiš. Rty s ní vypadají nádherně. Chválí mi je ženy i muži. Dokonce jsem slyšela, že mám „filmové pery“🙂. Je prostě dokonalá, luxusní. Běžte si ji zkusit😉.

Pure Color Envy Matte - Unattainable

Pure Color Envy Matte – Unattainable

Které rtěnky budou další? Můj seznam je dlouhý… Jen namátkou: z klasických Dominant, Jealous, Infamous, z lesklých Surreal Sun, z tekutých Fierce Beauty a z matných naštěstí žádnou, ty dvě pro mě použitelné už mám😀.

Tady jsou všechny moje krásky hezky spolu:

Moje sbírka Pure Color Envy

Moje sbírka Pure Color Envy

Které rtěnky z řady Pure Color Envy máte? A nebo které jsou vaše nejoblíbenější třeba od jiné značky? Napište mi do komentáře🙂.

Hezký den! P.

PS: Kdybyste po přečtení článku získaly pocit, že nějakou rtěnku potřebujete, našla jsem na ně slevu  TADY😉 (hledejte pak Pure Color Envy)😀

Text a foto jsou moje vlastní, pokud není uvedeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Beauty Note – Rtěnky Pure Color Envy

  1. Martina Fraňková napsal:

    PCE: Tumultuous pink, Powerful, Dominant, Carnal, Envious a Jealous. PCE mattky : Unattainable a Neon Azaleia. PCE liquidky: Fragile Ego a Lethal red. PCE Shine : Pink Dragon a Empowered. Asi tak;)

  2. Milena napsal:

    Máme stejný vkus na rtěnky! Hezký článek i fotky.

Napsat komentář

