Inspirace: Kabáty

Ahoj všichni!

Dnes mám pro vás trochu inspirace na kabáty. Moc ráda je nosím prakticky celoročně. V létě trenčkot na chladnější dny (krátký bavlněný ze Zary), pak mám letos nově jeden funkční trenčkot z Tchibo, který jsem si koupila na první podzimní dny – chěla jsem něco neprofoukavého a nepromokavého, co nebude vypadat jako šusťáková bunda. No a pak jsou kabáty zimní. V zimě je teda nenosím, na to jsem zmrzlá a nosím péřové bundy. Na přechod mezi podzimem a zimou jsou ovšem kabáty nepostradatelné. Vloni jsem koupila bílý s chlupem a klasickými klopami, který je i podšitý a dá se v něm jít, i když je kousek nad nulou. Letos jsem si pořídila černý vlněný kabát se stojáčkem, který je podle mého gusta – má vysoký podíl vlny, je dlouhý pod kolena, dá se převázat a udělá mi vosí pas a má stojáček, což už jsem jednou měla a vyhovovalo mi to zatím nejvíc. Koupila jsem jej v Zaře – je na prvním obrázku. A ten můj bílý, resp. hodně podobný, je na obrázku posledním.

Co vy a kabáty? Nosíte je celoročně nebo jen v zimě? A k čemu je nosíte? Vezmete si i tenisky? Napište mi do komentářů🙂.

Krásný pátek a celý víkend!

P.

Text je můj vlastní, fotky jsou ze stránek Zara.com a Pinterest.com.
Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

