Designblok 2015

Dobré ráno!

Letošní Designblok je za námi a já jsem moc ráda, že mě tam sousedka vytáhla (děkuji, Katko!). Sama bych totiž nikam nešla.

Nebudu se moc rozepisovat o tom, jaký letošní ročník byl. Nemám srovnání s těmi předchozími, nemám umělecké vzdělání a ani ambice na uměleckou kritiku. Posuďte sami podle fotek, jak se to letos povedlo.

Mně se akce líbila hlavně proto, že jsme měly dámskou jízdu a strávila jsem celé odpoledne bez dětí. Maminky pochopí🙂. Naši návštěvu jsme začaly v Erste Premier Lounge. Vrátily jsme se tam několikrát – do šatny, pro kafe, pro víno atd. No a z designu se mi například líbil chlebník ve tvaru připomínajícím legendární Tatraplán, lampy – bandasky (i když ty se v několika obměnách objevovaly na více místech… pak taky žárovky se starým vzhledem – starým jako třeba ze začátku minulého století). Moc se mi líbil stůl se zabudovaným truhlíkem na bylinky a nebo kostičkový stůl na šachy a lampy, co rostou ze stromu – podstavce ze špalků nebo podnoží jako větev, byť elegantně upravená. Nešlo nevyfotit stánek čokolád Rozbíjím se. Co bych brala domů byla skříňka s ptáčky – do obýváku vedle sedačky, kde teď máme cestovní postýlku pro Starostu. Máme totiž ptačí příjmení… Přišlo mi to jako dobrý vtip🙂. Návštěvnice se mohly nechat obsoužit vizážistkami v Douglas Beauty baru. Katka odešla s krásnými linkami.

No a abych se vrátila k dětem… ty mi nikdo neodpáře🙂 Viděla jsem krásné české vychytané odrážedlo Re pello. Na první pohled vypadá konstrukce trochu krkolomně, ale když jej zkusíte, zjistíte, že všechny tvary a spoje mají svůj význam. Odrážedlo je plně odpružené a dětem se tak neklepou kosti. Rám roste s dítětem – dá se nastavit výška sedla i tuhost odpružení podle váhy. Odrážedlo je vyrobeno v Čechách z českých materiálů, má všechny potřebné atesty zdravotní nezávadnosti a použitelnosti pro děti. A váží jen 3,5 kg. Když jej objednáte, přijde vám v placaté krabici a sami si jej složíte. Takže je zábava pro celou rodinu.

Líbilo se mi tam skoro všechno, jen módní přehlídka diplomantů mě moc nenadchla, jinak bylo rozhodně na co koukat. Jo a od listopadu je v IKEA nová kolekce her pro děti! V katalogu už je nafocená, tady se dala osahat a od příštího týdne bude ke koupi🙂. Půjdu rozhodně pro soubor stolních her. Halmu doma nemáme a potřebuju trénovat, ať mamku aspoň jednou v životě porazím🙂.

V galerii máte pár mých postřehů z letošního Designbloku. Byli jste se podívat? Napište mi, co se vám líbilo.

Mějte krásný sváteční den!

P.

Text a foto jsou moje vlastní, pokud není uvedeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Designblok 2015

  1. Moc děkuji za společnost. Taky jsem si to užila.:)

Napsat komentář

