Kosmetika pro muže od Natura Siberica

Ahoj všichni!

Recenze pánské řady od Natura Siberica si dala trochu načas… Hádejte, komu to trvalo? Uhádli jste – můj muž je v tomto ohledu brzda🙂. Nejen, že není schopný péči na obličej pravidelně používat, ale není taky v mých silách vypáčit z něj kloudný názor. Tak jsem po střípcích skládala jeho dojmy, pozorovala změny, připomínala namazání… Ale dali jsme to a nyní vám mohu napsat o pánském očním a pleťovém krému.🙂

Eagle Look liftingový krém na oční okolí

Orlí pohled… For Real Men Only… tak se na něj podívejme🙂. Oční krém pro muže má za úkol hydratovat oční okolí a zjemnit vrásky. Krém má obří 30 ml balení, to bude mít můj muž tak na dva roky. Dávkuje se pumpičkou, což je hodně praktické a hygienické. Na oči stačí méně než jedno zmáčknutí dávkovače. Sranda byla při aplikaci – učila jsem muže nanášení očního krému jemným vklepáváním prsteníčkem… poplácal se hezky všemi prsty, aspoň si tu kůži okolo očí netahal do stran🙂. Krém jemně voní, ale vůně tak do deseti minut vyprchá. Manžela vůně do očí nepálí, zkoušela jsem jej také a žádné silné voňavé esence jsem v očích necítila. Krém hezky hydratuje, je středně hutné konzistence. Muž neměl pocit, že by měl okolo očí mastný krém nebo naopak gelový, který by mu nedostačoval. Takže příjemná konzistence, která se vsákne a dobře hydratuje. Krém obsahuje kofein, extrakt z černého kaviáru a organický olej z divokého ostružiníku morušky. Kofein jako silný antioxidant dodává pleti energii, zmírňuje tmavé kruhy a otoky pod očima, odstraňuje tak známky stresu a únavy. Vypíná pleť a posiluje ji. Extrakt z černého kaviáru vyhlazuje vrásky a stimuluje obnovu buněk. Olej z divokého ostružiníku morušky hydratuje pokožku a zlepšuje její elasticitu.

Přibližně po měsíci používání (každý den to nebylo, ale aspoň každý druhý ano :-)) na něm vidím, že nemá oční okolí tak vysušené. Dělaly se mu ve vnějších koutcích mimické vrásky, vějířky a ty má nyní méně viditelné. Pokožka je silnější, vyživená a vrásky tak vypadají menší. Takže pánové, pokud hledáte pomocníka na vrásky okolo očí, tady je, ale musíte se pravidelně mazat😉 a tím nemyslím vnitřně😀.


Bear Power intenzivní protivráskový pleťový krém

Pánský pleťový krém se silným protivráskovým účinkem s organickým ženšenem, medem divokých kamčatských včel, plody medvědice a divokou třezalkou tečkovanou. Krém obsahuje výtažky z třezalky tečkované a ženšenu, které příznivě působí na omlazení a sjednocení tónu pleti. Med divokých kamčatských včel dodává pokožce vitamíny a potřebnou hydrataci. Plody medvědice jsou silný antioxidant a chrání pokožku před negativními vlivy okolního prostředí. Krém je znovu v mém oblíbeném balení s pumpičkou. Je ho klasických 50 ml.

Manžel si krém chválí, že hezky hydratuje. Vrásky má na čele a tam vidím zjemnění linek. Když jsem krém použila já, cítila jsem nejdřív jeho bylinkovou vůni, která za chvíli vyprchala stejně jako u očního krému. Krém má středně hutnou konzistenci, dobře hydratuje a na obličeji je moc příjemný. Nikde mě ani manžela neštípal, nepálil, neměli jsme pocit, že by krém zůstal jen na povrchu a nevstřebal se.


Za mě jsou oba krémy příjemné, dobře hydratují a zjemnění vrásek je také vidět. Ovšem chce to u mužů pravidelnost v používání. Dalším příjemným bonusem je, že krémy neobsahují ropné produkty PEG, detergenty SLES a parabeny.

Snad se vám moje recenze budou hodit jako tip na vánoční dárky pro vaše drahé polovičky😉.

Mějte krásný den a celý víkend!

P.

Produkt byl poskytnut e-shopem hairbeauty.cz k nezávislé recenzi. Text a fotky jsou moje vlastní, pokud není označeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

